انتشارات عهد مانا

انتشارات عهد مانا می خواهد برای گروه‌های سنی مختلف و خانواده های ایرانی، سبدی از بهترین کتاب ها را تهیه و عرضه کند و در این راستا برای خود قوانین تعریف کرده است.

معرفی انتشارات عهد مانا

عهدمانا، سعی می کند با گروهی از همکاران باتجربه و حرفه ای که در اختیار دارد، کتاب هایی در حد و معیار و استانداردهای ملی و بین المللی تولید و منتشر کند.
همچنین همه اصول و رویه ها و قوانین عهدمانا با قوانین جمهوری اسلامی ایران هم خوانی دارد و منطبق است، قوانینی چون قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده و کاربر خود را نیز موظف کی داند که این قوانین را رعابت کند.

انتشارات عهد مانا با مجوز شماره 12591 از سال 1394 پس از دریافت رسمی پروانه نشر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کار خود را آغاز کرد.
این ناشر با هدف پوشش گروه های سنی مختلف، در تلاش است مجموعه ای از بهترین کتاب ها را در اشل و استانداردهای بین المللی تولید و عرضه کند. این مهم فقط با همکاری افراد متخصص و حرفه ای که در این انتشارات گرد هم آمده اند میسر خواهد بود.

موضوعات و حوزه فعالیت نشر عهد مانا

بیشتر کتاب های منتشر شده نشر عهد مانا مربوط به حوزه های انقلاب، دفاع مقدس، سیاست، دین و مذهب، کودک و نوجوان، رمان و برخی موضوعات دیگر است.

کتاب های انتشارات عهد مانا

از کتاب های انتشارات عهد مانا می توان به موارد زیر اشاره کرد:
کتاب تولد در سرزمین مارادونا، روزی که عمه خورشید مرد، حاج قاسم، پادشاهان پیاده، پدر، لبخند ادواردو، اقیانوس مشرق، محبوب من،تاب طناب دار و...
بسیاری از کتاب های انتشارات عهد مانا را در قالب های مختلف و نسخ چاپی، الکترونیک و صوتی می توانید در مجموعه ی فراکتاب بیابید و از خواندن آن ها لذت ببرید.

اطلاعات تماس نشر عهد مانا

برای برقراری ارتباط با نشر عهد مانا می توانید از طریق درگاه های زیر اقدام کنید:
نشانی: دفتر قم | خیابان معلم | مجتمع ناشران | طبقه چهارم | واحد 409
ایمیل: info@ahdemana.ir
تلفن: 02537842427
نشانی مقر کتاب: قم | بلوار شهید صدوقی | انتهای کوچه 18 | پلاک 122
تلفن: 02532935935 و 32934635

بیشتر