کتاب فرصت های بورس pdf

روش های ساده و کاربردی موفقیت و ثروت سازی در بورس

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب فرصت های بورس

کتاب فرصت های بورس اثر محمد ذوالفقاری توسط انتشارات مانیان منتشر شده است. این کتاب حاوی 40 نکته ناب و کاربردی در شناخت بورس، عوامل تأثیرگذار و ابزارهای لازم در بازار سرمایه است که با به کارگیری آن ها، می توان در بورس به موفقیت رسید.

در زمینه بورس در سال های اخیر کتب، مقالات و یادداشت های مفید و کاربردی توسط اساتید فن، تهیه شده که به دلیل ترجمه و اقتباس از زبان های بیگانه و همچنین به علت غیربومی بودن، صرفاً در فضای دانشگاهی و آکادمیک قابل استفاده اند و با به کارگیری آن ها موفقیت چندانی در بورس و بازار سرمایه حاصل نمی شود؛ در کتاب فرصت های بورس سعی شده است علاوه بر سادگی مطالب و کاربردی بودن محتوا، از تجارب نویسنده در مواجهه با موارد عینی و واقعی در انتقال مطالب و کاربست آن ها، بر غنای نکات افزوده شود.

 مخاطب کتاب فرصت های بورس سرمایه گذاران مبتدی و تازه کار و نیز سرمایه گذاران حرفه ای و فعال بازار سرمایه است که به واسطه نکات عملیاتی شدهای که منتج به ورود پول و سود به حساب سرمایه گذار گردیده است، مفید می باشد. نکات واقعی طوری تشریح شده اند که به منزله ابزاری قدرتمند در دست سرمایه گذار باشد تا در موقعیت های خطیر در بورس بتواند از آن ها استفاده نماید.

در این کتاب شما با بورس و انواع آن، مجامع شرکت ها و بهره گیری از آن ها به عنوان سرمایه گذار، ابزارها و آچار فرانسه های بورس، تحلیل کاربردی صورت های مالی اساسی و ساختارهای مهم مالی شرکت ها، استراتژی ها به منظور پیدا کردن راه خود در بورس و انواع نکات کاربردی تشریح شده که میتواند زندگی شما را متحول کند و همچنین تجربه های میلیارد تومانی بزرگان بورس های جهان مجموعه ای منسجم، ساده، مفید و قابل فهم در اختیار سرمایه گذاران قرار داده است.

گزیده کتاب فرصت های بورس

اصل اول سرمایه گذاری، پس انداز کردن است؛ برمبنای اصول اقتصاد کینزی، مقداری پولی که پس از کسر هزینه ها از درآمدهای قابل مصرف هر فردی باقی می ماند، پس انداز نامیده می شود.

پس انداز برای روز مبادا، یعنی کنار گذاشتن پول برای هزینه های آینده؛ پس انداز را با هر نیتی که کنار گذاشته ایم به صورت طبیعی به آن می رسیم. یعنی اگر به نیت عروسی پس اندازکرده ایم خرج عروسی خواهد شد و اگر برای بیماری و پیری و کوری باشد، صرف ایناین گونه موارد خواهد شدگونه شد.

کتابشناسی ملی :
7399967
شابک :
978-622-7527-61-2‬‬
سال نشر :
1399
صفحات کتاب :
118
کنگره :
HG5720/2‬‬
دیویی :
‏‫‬‭‭332/64255‬‬

کتاب های مشابه فرصت های بورس