نظر شما چیست؟

معرفی کتاب پارو

کتاب پارو نوشته علی‌اصغر حیدری‌نژاد می‌باشد که در نشر متخصصان به چاپ رسیده است.کتاب پارو کتابی ساده، ولی با موضوعی است که به جرات می‌توان گفت بزرگترین چالش زندگی هر انسانی در طول حیاتش در این دنیای مادی است.

دغدغه برخورداری از نعمات الهی در زندگی دنیای مادی، که همه از الطاف الهی است که هر کس به بخشندگی بیکران الهی باور داشته باشد، جویای آن است و آن هم ثروت و زندگی در رفاه است، همواره با ماست، در کتاب پارو این دغدغه بشکل داستانی ساده بیان می‌شود و در مسیر زندگی میکائیل شخص اول داستان که هر کدام از ما می‌تواند باشد، این سیر تکاملی را می‌توانیم ببینیم. مسیرهای اشتباهی که اکثر ما در زندگی خود تجربه آن را داریم با میکائیل مرور می‌کنیم و کارها و باورهایی که در این مسیر ما را به ثروت که نمی‌رساند، هیچ بلکه باعث نزول بیشتر ما می‌شود را یاد می‌گیریم و راه درست و صراط مستقیم را بوضوح می‌بینیم.

یکی از راه‌های درک قوانین موفقیت که موفقیت مالی نیز جزئی از آن است درک قوانین کوانتومی است که از آنجایی که مبحث کوانتوم از مباحث سنگین فیزیک است، این قانون به شکلی بسیار ساده که برای همه قابل درک باشد و ارتباط آن با خلق ثروت در زندگی، در این کتاب بیان گردیده که از آن نه تنها در خلق ثروت، بلکه در خلق هر خواسته‌ای در زندگی می‌توان استفاده کرد. واقعیت این است که ما خالق جزء به جزء زندگی خود هستیم و هیچ‌کس دیگر، تاکید می‌شود هیچ‌کس دیگر هیچ تأثیری در زندگی ما ندارد، این آگاهی که میکائیل در سیر تکاملی خود به آن می‌رسد، می‌تواند برای همه ما الگویی باشد که از لحظه‌ای که به آن ایمان بیاوریم نقطه عطف زندگی ما آغاز خواهد شد و این همه با فرکانس‌هایی خلق می‌شود که خود می‌فرستیم، این قانون عظیم فرکانس است.

ایمان در وجود هر شخصی سمبل نزدیکی به خداوندی است که در کتاب قرآن میگوید هر چه را شما بخواهید به شما می‌دهم، اما سوالی که ذهن میکائیل و همسرش رُز پیش می‌آید این است ؛ چرا ما که ایمان داریم فقیریم؟ به جد توصیه می‌شود که اگر جواب این سوال را می‌خواهید، بدانید کتاب را مطالعه کنید تا چرایی این سوال که بارها به آن در زندگی خود واطرافیان خود دیده‌ایم را بدانید. مهندس طهماسب شخصی آگاه که مسیر تکاملی را طی کرده آگاهانه مرشد میکائیل می‌شود و این چیزی است که خدا قولش را داده که اگر شما پای در راه بگذارید، خداوند هادی را برای شما خواهد فرستاد.

گزیده کتاب پارو

مهندس طهماسب: شما همیشه خواسته‌هایی را دارید که می‌خواهید به آن ها دست یابید، درست است؟

 میکائیل: بله اما ناخواسته‌هایی هم در زندگی هست که ما نمی‌خواهیم، مثل فقر بیماری و غیره آن ها چه هستند؟

مهندس طهماسب: ببینید ناخواسته‌ها را ذهن چموش انسان ساخته است و در واقع وجود ندارند.

میکائیل و داوود با هم یک مرتبه گفتند: وجود ندارند مگر می‌شود ما آن ها را در زندگی می‌بینیم.

مهندس طهماسب: مثالی برایتان می‌زنم تا متوجه شوید که ناخواسته یک توهم بیش نیست.

داوود: توهم مگر می‌شود!؟"

صفحات کتاب :
254
کنگره :
‏‫‭PIR۸۳۴۱‬‬
دیویی :
‏‫‭۸‮فا‬۳/۶۲‬‬
کتابشناسی ملی :
9624280
شابک :
9786223901348
سال نشر :
1403

کتاب های مشابه پارو