نظر شما چیست؟

معرفی کتاب بر دلم داغ شقایق 

کتاب بر دلم داغ شقایق نوشته جناب آقای شهرام مرادی منتشر شده در نشر متخصصان است.این کتاب درباره زندگی شقایق و فرید می باشدکه قهرمان قصه شقایق است و این داستان بر گرفته از ذهن نویسنده می باشد.

مجنون غصه  عاشق و دل خسته شقایق بود ...شقایق هم او را بسیار دوست داشت اما دست تقدیر مانع از این وصلت شد ...فرید که برای به دست آوردن شقایق تلاش زیادی کرد حتی یکبار نامزدیش را به هم زد هیچوقت به عشقش نرسید و برای او هر روز و هر شب میخواند..تنهایی و انزاوا مجنون قصه ما را به سمت اعتیاد کشاند و در گیر دنیای جدید با هزاران غم و اندوه چند سال تنهایی و دست وپنجه نرم کردن با اعتیاد و در آخر یک روز با کمک عشق قدیم در جنگ با غول اعتیاد پیروز شد و زندگی جدیدی برای خودش تشکیل داد.

بخشی از کتاب بر دلم داغ شقایق 

ساعت چهار عصر روز پنجشنبه من و پسرخاله ام از شهر برگشته بودیم و وارد عروسی شدیم، عده ای رقص و پایکوبی می کردند و جمعیتی هم به تماشا نشسته بودند. ما هم کناری به تماشا نشستی و در میان دختران و زنانی که با لباس های قشنگ و رنگارنگ محلی در حال رقصیدن بودند، به یکباره چشمم به یکی از دختران خورد و تمام توجهم را به خود جلب کرد.

دختری با قد متوسط، اندامی زیبا و صورت خیلی قشنگ؛ دخترکی بازیگوش و پر از شور و شوق نوجوانی. چنان به تماشای این دختر نشسته بودم که گویی چند سال است که او را می شناسم. بعد از چند دقیقه با صدای پسرخاله ام که داشت مرا نگاه م یکرد و مدام صدایم می زد، به خودم آمدم. خلیل گفت: کجایی پسر؟ به کجا خیره شدی؟ دنبال چه می گردی؟ من که خودم را گم کرده بودم، با اشاره شقایق را نشان دادم و او هم تأیید کرد که دختر بسیار زیبایی است، کم کم داشت هوا تاریک می شد و مهمان ها برای خوردن شام به خانه می رفتند.

صفحات کتاب :
51
کنگره :
‫‭PIR۸۳۶۱
دیویی :
‏‫‭۸‮فا‬۳/۶۲‬‬
کتابشناسی ملی :
9457936
شابک :
9786222927509
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه بر دلم داغ شقایق