امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
24,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب یک روایت معتبر درباره گوادلوپ

کتاب یک روایت معتبر درباره گودالوپ: آخرین تلاش در جهت حفظ منافع، نوشته ابوالقاسم شهریاری و در انتشارات به نشر به چاپ رسیده است.

مجموعه یک روایت معتبر با محور قراردادن تاریخ انقلاب اسلامی توانسته است نظر مخاطبان را به خود جلب کند. این جلد به واقعه گوادولوپ همزمان با اوجگیری مبارزات ملت ایران علیه نظام ستم‌شاهی می‌پردازد.

مجموعه یک روایت معتبر روایت روزها و سال‌هایی است که خوب یا بد، خوش یا تلخ بر مردمان و میهن مان گذشته؛ گذشته‌ای که مرور آن چراغی است روشنای راه آینده راه اهتزاز پرچم اسلام بر قلل رفیع کرامت و بزرگواری همان که معمار این بنا در سر داشت تا نایبش پرچم این قافله را به منزل مقصود برساند.

گزیده کتاب یک روایت معتبر درباره گوادلوپ

قرارداد ۱۹۷۵ مشهور به بیانیه الجزایر که برای تعیین مرزها میان ایران و عراق منعقد شده بود. به سایر موضوعات مرتبط با دو کشور نیز گسترش پیدا کرد و مقرر گردید تا هرگونه موضوعی که باعث اخلال در روابط رژیم بعث عراق و پادشاهی ایران می‌شود نیز برطرف گردد.

به طور مثال پادشاه ایران سیاست‌های حمایتی خود در خصوص کردها را تعدیل و در مقابل رژیم بعث نیز اقدامات خود را جهت ایجاد محدودیت در فعالیت‌های امام خمینی (ره) آغاز کرد. از آغاز سال ۱۳۵۴ تا دی ماه ۱۳۵۶ که مصادف است با انتشار مقاله توهین آمیز روزنامه اطلاعات درباره امام خمینی (ره) که تبعاتی چون قیام ۱۹ دی قم را به همراه داشت رژیم بعث اقدامات فراوانی را برای محدودیت امام (ره) به انجام رساند.

صفحات کتاب :
80
کنگره :
‫‬‮‭DSR۱۵۶۴‬‬
دیویی :
۹۵۵/۰۸۳
کتابشناسی ملی :
۹۴۸۷۰۴۴
شابک :
978-964-02-3692-5
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه یک روایت معتبر درباره گوادلوپ