امتیاز
5 / 5.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
60,750
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب رقصنده با اشک (جلد اول)

کتاب رقصنده با اشک (جلد اول)، اثر جلال هراتیان؛ با محتوایی ارزشمند و گزیده‌هایی پندآموز، داستان‌هایی با نثری روان و جذاب ارائه می‌نماید.

در این نوشتار تمام اسامی و وقایع خیالی و تصور ذهن نویسنده است. اگر اهل رمان هستید، کتاب رقصنده با اشک "جلد اول" که شامل داستان‌های کوتاه و زیبا است را از دست ندهید.

گزیده کتاب رقصنده با اشک (جلد اول)

ورود شهربانو به دانشگاه
بیش از یک سال از رفتن شهربانو به شهر می‌گذرد. در این مدت او با تمام توان و تمرکز، خود را برای شرکت در کنکور آماده کرده بود، اما نتوانست در رشته پزشکی همان شهر قبول شود و از آنجایی که احتمال می‌داد اگر وقفه‌ای در بین تحصیلاتش اتفاق بیفتد، پدر او را مجبور به بازگشت کند، چاره‌ای نداشت تا در رشته مامایی به ادامه تحصیل رضایت بدهد.

در بین انتخاب‌های او در رشته‌های علوم‌پزشکی بعد از پزشکی و دندانپزشکی، رشته مامایی بهترین انتخاب بود. اکنون مدتی است او وارد دانشگاه شده و مشغول به تحصیل است؛ فضای دانشگاه کاملا با آنچه که قبلا شهربانو در زندگی دوران تحصیل تجربه کرده است، متفاوت و رنگ دیگری دارد. دارد. او کاملا احساس می‌کند به مرحله جدیدی در زندگی وارد شده و تجربه‌ای جدید به دست خواهد آورد. حداکثر سعی و تلاش او در درس خواندن و گذراندن واحدهای درسی است.

عادت‌های گذشته خود را در مطالعه مستمر از یاد نبرده است. اما گاهی گوشه ذهنش درگیر برخی مسائل پیرامون خود و محیط دانشگاه شده است. ارتباطات بین دانشجویان، نحوه سلوک و رفتار آن‌ها و گاهی ابراز علاقه کردن آن‌ها نسبت به یکدیگر، گاهی ادبیات متفاوت برخی از دانشجویان، آنجا معجونی از فرهنگ‌های متفاوت بود؛ دختران و پسرانی که از شهرها و روستاهای مختلف با فرهنگ‌ها و آموزه‌هایی مختلف و بعضا غیرهمسو و متضاد که از قضا و بنا به ضرورت تحصیل به مکانی مشترک رسیده و در محیط دانشگاه روزهای تحصیل را در کنار هم می‌گذرانند.

صفحات کتاب :
152
کنگره :
PIR۸۳۶۴
دیویی :
۸‮فا‬۳/۶۲
کتابشناسی ملی :
۹۴۳۸۷۴۳
شابک :
978-622-2924-44-7
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه رقصنده با اشک (جلد اول)