کتاب آیین نامه اجرایی مدارس pdf رایگان

مصوب سال 1400 شورای عالی آموزش و پرورش

امتیاز
5 / 3.7
دریافت الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان
نظر شما چیست؟

آیین نامه اجرایی مدارس، مصوب سال 1400 شورای عالی آموزش و پرورش به عنوان منبع اختصاصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش انتخاب شده است.

دانلود آیین نامه اجرایی مدارس pdf

آیین نامه اجرایی مدارس ۱۴۰۰ pdf که به عنوان منبع اختصاصی آزمون آموزش و پرورش انتخاب شده است در لینک ذیل در دسترس شماست.

معرفی آیین نامه اجرایی آموزش و پرورش

در سال 1379 اولین آیین نامه اجرایی آموزش و پرورش در شورای عالی آموزش و پرورش تصویب شد. پس از تصویب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در سال 1400 و پس از گذشت 20 سال از تصویب اولین آیین نامه اجرایی آموزش و پرورش آیین نامه جدید برای اداره بهینه و با کیفیت مدارس منطبق با اسناد بالادستی برای پاسخگویی به تحولات محیطی، اقتضائات، شرایط و نیازهای حال و آینده دانش آموزان و جامعه، افزایش اختیارات تصمیم گیری مدرسه و زمینه سازی برای توسعه مشارکت بیشتر عوامل سهیم و مؤثر در مدرسه به ویژه خانواده‌ها (ظرفیت‌های درون مدرسه و محیط پیرامونی) تدوین شد.

این آیین‌نامه که به استناد بند ۸ سیاست‌های کلی ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش کشور، مفاد سند تحول بنیادین و وظایف و اختیارات شورای عالی آموزش و پرورش و با هدف ارتقای جایگاه مدرسه به عنوان کانون اصلی تعلیم و تربیت و محل کسب تجربیات یادگیری، به شرح زیر به تصویب رسید، به عنوان راهنمای عمل مدیران، بستر لازم را برای مشارکت مدیران، معلمان، دانش آموزان، خانواده ها و جامعه محلی در اداره بهینه مدرسه و ایفای وظایف و مأموریت‌های محوله برای تحقق اهداف دوره‌های تحصیلی، فراهم می‌آورد.

آیین نامه اجرایی آموزش و پرورش

متن آیین نامه اجرایی آموزش و پرورش

درباره آیین نامه اجرایی آموزش و پرورش

آیین نامه اجرایی آموزش و پرورش در 48 صفحه و شامل 8 فصل تنظیم شده است و در آزمون استخدامی آموزش و پرورش به عنوان منبع اختصاصی آزمون انتخاب شده است. این آیین نامه در فراکتاب رایگان منتشر شده است.

دانلود آیین نامه اجرایی آموزش و پرورش

امکان دانلود آیین نامه اجرایی آموزش و پرورش در فراکتاب به رایگان فراهم شده است. این محتوا به عنوان یکی از اسناد بالادستی آموزش و پرورش pdf رایگان در دسترس شماست.

مشخصات آیین نامه اجرایی آموزش و پرورش در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
نویسنده: شورای عالی آموزش و پرورش
زبان: فارسی
تعداد صفحه: 48
موضوع: آیین نامه اجرایی آموزش و پرورش
قالب: pdf  اختصاصی رایگان
صفحات کتاب :
48
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه آیین نامه اجرایی مدارس