کتاب سراب انحراف pdf

جریان شناسی احزاب و گروه های زاویه دار در ایران

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 18,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب سراب انحراف

کتاب سراب انحراف نوشته مصطفی اسکندری توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است. تحلیل جریان‌های مخالف و به تعبیر مؤلف «زاویه‌دار» با جمهوری اسلامی در سطوح و طیف‌های گوناگون، حاصل تیزبینی حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی اسکندری نسبت به مسائل و اخبار پیرامون و نتیجه رصد دقیق جریانات در سالیان متمادی است. با توجه به گستردگی جریان‌های فکری، فرهنگی و سیاسی موجود در ایران، بدیهی است تفصیل هر یک از آنها بیش از ظرفیت کتابی یک جلدی است، بر این اساس، در این کتاب سعی بر این است که همه جریان‌های مذکور به طور خلاصه مورد بحث و بررسی قرار گیرند تا زمینه آشنایی اجمالی مخاطبان با آنها فراهم شود. امید است که کتاب سراب انحراف به عنوان مقدمه‌ای برای ورود به مطالعات جریان‌شناسیِ اصیل، همه‌جانبه‌نگر و دشمن‌شناسانه، مورد استفاده قرار گیرد.

گزیده کتاب سراب انحراف

چگونگی شکل‌گیری یک تفکر، شناخت آن، معرفی مؤسسان و چهره‌های شاخص تأثیرگذار آن و نحوه اثرگذاری بر تفکر، عقاید و رفتار مردم جامعه را «جریان‌شناسی» می‌گویند.

جریان‌شناسی سیاسی

«جریان‌شناسی سیاسی»، شناسایی بسترها، زمینه‌ها و چگونگی شکل‌گیری گروه‌ها و احزاب سیاسی هم‌سو در مواضع، رویکردها و گفتمان‌ها و تعامل مثبت و منفی میان آن‌ها، همراه با شناخت مبانی فکری، اعتقادی و دیدگاه‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی آن‌ها است.»


صفحات کتاب :
588
کنگره :
DSR1658‏‫‬‮‭‭‏‫‭‏‫‭/‮الف‬5س4 1397
دیویی :
955/0840452‬
کتابشناسی ملی :
5378335
شابک :
978-600-8857-64-8‬
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه سراب انحراف