امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
29,700
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب شناخت خواستگار در یک جلسه

نشانه‌های ظاهری را در نوع پوشش و رفتار افراد دست‌کم نگیرید. این نشانه‌های کوچک که حتی‌گاه به چشم نمی‌آیند یا بی‌اهمیت به نظر می‌رسند می‌توانند سرنخی باشند برای شناخت دقیق افرادی که آن‌ها را نمی‌شناسید و فقط در یک جلسه خواستگاری و یکی دو ساعت زمان دارید تا آن‌ها را بشناسید.

ظاهر انسان‌ها مملو از نشانه است؛ نشانه‌هایی که به ما می‌گوید آن‌ها چه عادت‌ها یا اعتقاداتی دارند.  منیره سادات امامی در کتاب شناخت خواستگار در یک جلسه (عروس و دامادشناسی از طریق رمزگشایی نشانه‌های ظاهری در جلسات خواستگاری) به شما می‌گوید که هر مورد جزیی در ظاهر افراد می‌توانند نشانه چه خصوصیتی از ایشان باشد و شما چطور این نشانه‌ها را متوجه شوید.

گزیده کتاب شناخت خواستگار در یک جلسه

مراسم برگ‌ریزون چایی‌برون

یکی از رسم و رسومات بسیار حساس و سخت خواستگاری، این رسم چایی بردن عروسه که من هیچ‌وقت نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم و همیشه دنبال کسی یا جایی می‌گشتم که بتونم برای این مورد شکایت کنم و هرگز هم  نتونستم توانمندی خودم رو در این زمینه ثابت کنم.

این رسم شکنجه‌آور یکی از پرتلفات‌ترین مراسم کل تاریخ بشریت بوده چرا در اون شرایط که عروس از شدت استرس حتی توان قورت دادن آب دهانش رو نداره، ملت انتظار دارن که برای بار اول، با یه سینی چایی خوش‌رنگِ لب‌سوز و لب‌دوز و... با چادر به سر بدون اینکه دستش بلرزه و چایی داخل سینی بریزه وارد جمعی بشه که برای اولین بار می‌بینتشون و در حالی که همه چهارچشمی بهش خیره شدن چایی تعارف کنه.

صفحات کتاب :
61
کنگره :
PIR۸۳۳۴
دیویی :
62/3فا8
کتابشناسی ملی :
۷۵۸۸۶۷۵
شابک :
978-622-7611-69-4
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه شناخت خواستگار در یک جلسه