امتیاز
5 / 3.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
33,000
خرید
110,000
10%
99,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب مهراس و ماجراجویی در قصر با نویسندگی بنفشه رسولیان و تصویرگری مهدی بیگدلی، داستانی است در قالب کمیک استریپ که توسط انتشارات مهرستان منتشر شده است.

معرفی کتاب مهراس و ماجراجویی در قصر

کمیک استریپ (Comic Strip) داستان مصوری است که از مجموعه‌ای نقاشی دنباله‌دار تشکیل شده و می‌خواهد ماجرایی  را بیان کند. کتاب مهراس و ماجراجویی در قصر به عنوان جلد اول از مجموعه کتاب هایی است که قرار است با محتوا و درون مایه‌های مشابه به وقایع و اتفاقات مهم بپردازد. 

خلاصه کتاب مهراس و ماجراجویی در قصر

کتاب مهراس و ماجراجویی در قصر، روایتگر داستان گروهی از نوجوانان مدینه است که رئیس دسته ی آن ها، پسری به نام «مهراس» است. در خلال داستان و ماجراجویی این گروه، اتفاق بسیار مهمی چون کشته شدن خلیفه ی مصر به دست مردم خشمگین و همچنین بیعت کردن مردم با حضرت علی علیه السلام و به خلافت رسیدن ایشان پس از 25 سال خانه نشینی آن حضرت رخ می دهد.

برشی از متن کتاب

چنــد ســالی از وفــات پیامبــر کــه درود خــدا بــر او بــاد، می گــذرد. خلیفه ی مسـلمانان عـده ای را بـه عنـوان حاکـم بـه شـهرهای مختلـف فرســتاده اســت. مــردم مصــر از حاکــم خــود ناراضــی هســتند. آن هــا شــکایت خــود را بــه نــزد خلیفــه آورده انــد؛ امــا او بــا ارســال نامــه ای عجیــب و محرمانــه بــه حاکــم مصــر باعــث می شــود مــردم خشــمگین تر از قبــل بشــوند. خلیفــه به طــور مخفیانــه از حاکــم خواســته اســت مــردم معتــرض را تنبیــه ســختی کنــد و حــالا...
...
-من مهراس هستم؛ نوەه ی عبدالله ارقط. البته شجاعتم زیاد نیست و به پای شجاعت شما نمی رسه. شما با دست خالی برای نجات جون ما خودت رو به خطر انداختی.
- به به! نوە ی عبدالله ارقط باید هم این همه مهربان و شجاع باشه؛ اما این رو بدون که من این درس بزرگ رو از مولایم علی بن ابی طالب یاد گرفتم. نجات مظلوم از دست ظالم در هر حالتی بر مؤمن به خدا واجبه.

خرید کتاب مهراس و ماجراجویی در قصر

نسخه ی چاپی کتاب مهراس و ماجراجویی در قصر را می توانید از طریق سایت و یا نرم افزار فراکتاب خریداری کنید و از خواندن آن لذت ببرید.

دانلود کتاب مهراس و ماجراجویی در قصر

نسخه ی الکترونیک کتاب مهراس و ماجراجویی در قصر را می توانید از طریق نرم افزار فراکتاب دانلود کرده و سپس آن را در کتابخوان فراکتاب مطالعه کنید.

دانلود کتاب مهراس و ماجراجویی در قصر

مشخصات کتاب مهراس و ماجراجویی در قصر در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: مهرستان
نویسنده: بنفشه رسولیان
تعداد صفحه: 36
موضوع: داستان کوتاه
قالب: چاپی و الکترونیک

 

صفحات کتاب :
36
دیویی :
‭[ج]۸‮فا‬۳/۶۲‬
کتابشناسی ملی :
۹۶۰۶۷۲۷
شابک :
9786228424071
سال نشر :
1403

کتاب های مشابه مهراس و ماجراجویی در قصر