کتاب کوچینگ دریچه ای برای موفقیت و دروازه ای به خوشبختی pdf

امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
45,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب کوچینگ دریچه ای برای موفقیت و دروازه ای به خوشبختی

کتاب کوچینگ دریچه‌ای برای موفقیت و دروازه‌ای به خوشبختی نوشته زهره یوسفی و منتشر شده در انتشارات مانیان است. شما با خواندن کتاب کوچینگ دریچه‌ای برای موفقیت و دروازه‌ای به خوشبختی، مربی بودن را به شکلی کاملاً حرفه‌ای، آموزش می‌بینید و راه‌های طولانی را تبدیل به راه‌های کوتاه می‌کنید؛ چون مطالب این کتاب کاملاً به شکل روان و ساده بیان شده است. کمتر پیش می‌آید کسی از کوچینگ سخن بگوید و به تیموتی گالوی و دیدگاه هایش در کتاب بازی درونی اشاره‌ای نکند. تیموتی گالوی با کتاب بازی درونی تنیس، تفکرات را درباره کوچینگ متحول ساخت.

به اعتقاد او بزرگ ترین مانع بر سر راه موفقیت و بالفعل در آوردن پتانسیل‌های فرد در درون او قرار گرفته و یک عامل محیطی و بیرونی نیست. گالوی بر این باور است که کوچ باید راه را بر دیالوگ‌های درون‌ذهنی افراد ببندد و این جمله را در ذهن آن‌ها جا بیندازد؛ “نه این درست نیست! روی دست هایت تمرکز کن! باید زاویه متفاوتی به دست هایت بدهی.”

گزیده کتاب کوچینگ دریچه ای برای موفقیت و دروازه ای به خوشبختی

مربیگری گروهی، این فرصت را به مراجعه کننده می‌دهد تا از تجربیات افراد مختلفی که در جلسه کوچینگ حضور دارند، استفاده کند. تصور کنید فرد مراجعه کننده یک فروشنده تازه‌کار است. در جلسه گروهی کوچینگ پای صحبت فروشندگان مختلفی که تجربه بیشتری دارند می‌نشیند. شخص به این طریق می‌تواند اطلاعات مفیدی در زمینه شغل خود به‌دست آورد.

از طرف دیگر، اگر کسانی که در جلسه حضور دارند همگی کارکنان یک سازمان باشند، ممکن است کاملاً صادقانه و صریح صحبت نکنند. این موضوع موجب می‌شود افراد آنچه باید از آن جلسه عایدشان شود، به‌طور کامل کسب نکنند؛ چرا که فرایند کوچینگ در واقع یافتن راه‌ها توسط خود فرد از دل پاسخ‌هایی است که به سؤالات کوچ می‌دهد.

صفحات کتاب :
70
کنگره :
‫‬‮‭BF۶۳۷‭‬
دیویی :
‫‮‭۱۵۸/۳
کتابشناسی ملی :
۹۵۷۱۵۱۱
شابک :
978-622-310-606-4
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه کوچینگ دریچه ای برای موفقیت و دروازه ای به خوشبختی