امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
54,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب جادوی کوچینگ

کتاب جادوی کوچینگ، اثر فاطمه بابایی توسط انتشارات مانیان منتشر شده است. در کوچینگ به این مسأله اشاره شده است که انسان از قابلیت‌های درونی بسیار زیادی برخوردار است و یکی از اهداف اصلی کوچینگ آزاد‌سازی چنین قابلیت‌هایی می‌باشد.

کتاب جادوی کوچینگ،مزیت اصلی آن در این است که تلاش شده مفاهیم کوچینگ و چگونگی برگزاری جلسات و ابزار‌های مورد استفاده کوچینگ را به ساده‌ترین و روان‌ترین حالت ممکن بیان کند تا افرادی که حتی دوره آموزشی هم ندیده‌اند با خواندن این کتاب بتوانند این علم را فرابگیرند.

گزیده کتاب جادوی کوچینگ

مدل گرو (Grow) در جلسات کوچینگ
معروف‌ترین و ساده‌ترین مدل کوچینگ کاربردی توسط کوچ‌ها مدل گرو می‌باشد که برای اولین‌بار توسط «جان ویتمور» در سال  1992 در کتاب «کوچینگ برای عملکرد» معرفی شد. قدرت مدل گرو در رسیدن به نتایج کاملا مشخص در چهار مرحله است. مراجع، خودش فعالانه در شناسایی مسأله و پیدا کردن راه‌حل‌ها مشارکت می‌کنند.

این معنا که هر آنچه از جلسات کوچینگ به دست می آید، متناسب با خواست‌ها، نیاز‌ها و علایق خود مراجع است. ولی دقت داشته باشید که موفقیت مدل گرو به زمان و انرژی که مراجع به این فرآیند اختصاص می‌دهد، بستگی دارد. کاربردی بودن مدل گرو به این دلیل است که این مدل در بیشتر حوزه‌های کوچینگ اعم از کوچینگ‌رهبری، کوچینگ‌مدیران، کوچینگ‌کسب وکار (بیزینس‌کوچینگ)، کوچینگ‌زندگی (لایف‌کوچینگ)، کاربرد دارد.

صفحات کتاب :
134
کنگره :
‏‫‭BF۶۳۷‬‬
دیویی :
‏‫‬‮‭۱۵۸/۳
کتابشناسی ملی :
۸۷۰۷۳۲۱
شابک :
978-622-7926-97-2
سال نشر :
1401

کتاب های مشابه جادوی کوچینگ