کتاب فناوری اطلاعات و ارتباطات و مبانی سیستم های اطلاعاتی- جلد دوم pdf

کاربردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات

امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
35,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب فناوری اطلاعات و ارتباطات و مبانی سیستم های اطلاعاتی- جلد دوم

کتاب فناوری اطلاعات و ارتباطات و مبانی سیستم های اطلاعاتی- جلد دوم نوشته ضیاءالدین قاضی زاده فرد توسط انتشارات دانشگاه جامع امام حسین (ع) منتشر شده است.

جلد دوم کتاب که شامل ۵ فصل می‌باشد، به کاربردهای سیستم‌های اطلاعاتی و فناوری اطلاعات و ارتباطات پرداخته شده و موضوعاتی چون: جامعه اطلاعاتی، اینترنت، آموزش الکترونیکی، تجارت الکترونیکی، بانکداری الکترونیکی، دولت الکترونیکی و حکومت الکترونیکی و جنگ‌های اطلاعاتی در آن بحث شده و در مورد ویژگی‌ها و خصوصیات هر یک از این موضوعات، توضیحات مبسوطی ارائه گردیده است.

کتابی که در پیش رو دارید کتابی کاربردی است و می تواند هم برای دانشجویان مقاطع ورشته های مختلف تحصیلی دانشگاهی کاربرد داشته باشد و هم بسیاری از مباحث آن به دور از ملاحظات و پیچیدگی های فنی به گونه ای نگارش یافته که می تواند برای بسیاری از مدیران سازمان های دولتی و خصوصی نیز مفید فایده واقع گردد و به ویژه به مدیران، مجریان و ناظران پروژه های سیستم های اطلاعاتی درسازمان ها خواندن کتاب فناوری اطلاعات و ارتباطات و مبانی سیستم های اطلاعاتی را توصیه می شود.

گزیده کتاب فناوری اطلاعات و ارتباطات و مبانی سیستم های اطلاعاتی- جلد دوم

اینترنت بزرگترین شبکه رایانه ای جهان است که به اصطلاح به آن شبکه شبکه ها گفته می شود. اینترنت شکل تکامل یافته ی شبکه ای به نام آرپانت است که برای رفع نیاز محققین صنایع دفاعی آمریکا و برخی از همکاران آن ها در کشورهای دیگر تاسیس گردید.

شابک :
978-964-452-254-4 ‬‬‬‏‬‬
سال نشر :
1387
صفحات کتاب :
327
کنگره :
‏‫‭‬‭‭T۵۸/۵‏‫‭/ق۲ف۹ ۱۳۸۷
دیویی :
‏‫‬‭۳۰۳/۴۸۳۳
کتابشناسی ملی :
‎۱‎۲‎۹‎۹‎۲‎۴‎۰

کتاب های مشابه فناوری اطلاعات و ارتباطات و مبانی سیستم های اطلاعاتی- جلد دوم