امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 34,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب فرندز

کتاب فرندز، کتاب خاطرات متیو پری به قلم خود او است. این اثر، زندگی او به‌ عنوان بازیگر، مبارزه‌اش با اعتیاد و تجربیاتش در صحنه‌ی فیلمبرداری سریال پرطرفدار فرندز را بررسی می‌کند. این کتاب که یک زندگی‌نامه محسوب می‌شود، توسط امیر دانا ترجمه و توسط نشر اندیشه آگاه انتشار یافته است.

برشی از کتاب فرندز

وقتی آهنگ خواندن جان تمام شد، خوش‌وبش از دور را کنار گذاشتند و با هم رقصیدند. شاید بهتر بود همان‌جا تمام می‌شد، اما برف سنگینی که آن روز عصر باریده بود، باعث شد سرندیپیتی سینگرز در آن شهر گیر بیفتند. این‌گونه بود که در سال ۱۹۶۷، در یکی از شهرهای برفی کانادا، خواننده‌ای فولکلور و ملکه‌ی زیبایی عاشق هم شدند. آن‌ها خوش‌قیافه‌ترین مرد و زن دنیا بودند. جان پری آن شب ماند و سوزان لنگفورد هم کاملاً خوشحال بود. یکی دو سال بعد، در شهر ویلیامزتاون ایالت ماساچوست (زادگاه جان)، سوزان باردار شد. شاید در همین میانه بود که مشکلی پیش آمد، نمی‌دانم - فقط می‌دانم که اعتیاد نوعی بیماری است و من هم مثل رابطه‌ی پدر و مادرم، از همان روز اول محکوم به فنا بودم.

من، پسر جان بنت پری خواننده‌ی سرندیپیتی سینگرز و سوزان مری لنگفورد بانوی شایسته‌ی سابق کانادا، در روز سه‌شنبه ۱۹ آگوست ۱۹۶۹ به دنیا آمدم. موقع تولدم توفان شدیدی بود (که طبیعیه) و همه داشتند مونوپولی بازی می‌کردند تا من از راه برسم (که اون هم طبیعیه). حدود یک ماه پس از قدم‌گذاشتن بشر روی ماه و یک روز پس از پایان فیلم وودستاک به دنیا آمدم، یعنی جایی بین کمال کهکشانی و همه‌ی آن اتفاق‌های مسخره در مزرعه‌ی یاسگر پا به دنیا گذاشتم.

صفحات کتاب :
333
کنگره :
‏‫‭PN۲۲۸۷‬‬
دیویی :
‏‫‭۷۹۱/۴۵۰۸۰۹۲‬‬
کتابشناسی ملی :
9416092
شابک :
978-622-8029-07-8
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه فرندز