نظر شما چیست؟

کتاب خانه ای با عطر ریحان از الناز نجفی و انتشارات خط مقدم می باشد. این کتاب زندگینامه ی شهید مدافع حرممحمد هادی ذوالفقاری را روایت می کند و  توسط انتشارات خط مقدم منتشر شده است.

معرفی کتاب خانه ای با عطر ریحان

محمد هادی ذوالفقاری شهید مدافع حرم داستان در شب شهادت مولا امام هادی(ع) به دنیا آمد و به همین دلیل نامش را هادی گذاشتند. نام دبستانی که او در آنجا درس خواند مدرسه شهید سعیدی، نام راهنمایی، مدرسه شهید توپچی و نام دبیرستان مدرسه شهدا بود. او بعد از مدتی راهی بازار شد و در مغازه فلافل فروشی شروع به کار کرد در این حین با مسئول فرهنگی مسجد موسی بن جعفر (ع) یعنی جناب آقای سید علیرضا مصطفوی، نیز آشنا شد. چندی بعد در مدرسه علمیه حاج ابوالفتح شروع به درس خواندن کرد و بعد از آن هم به نجف رفت. محمد هادی در سال ۱۳۹۳ در منطقه مکیشفیه بر اثر انفجاری که یکی از نیروهای داعش با بولدوزر آن را ترتیب داده بود به شهادت رسید.

برشی از متن کتاب خانه ای با عطر ریحان

کسی صدایم زد و گفت: «هادی بیا!»
سرم را برگرداندم تا صاحب صدا را ببینم؛ صدایی بود شبیه همۀ آواهایی که در زندگی‌ام از شخص‌های مختلفی شنیده بودم و بی‌شباهت به صدای یک نفر!
صدا انعکاس پیدا کرد و از هر انعکاس صدای کسی از دل زمان شنیده شد! شده بود شبیه صدای مادرم، وقتی بیدار شدن و رفتن به مدرسه صدایم می‌زد! مثل صدای دوستان قدیمی، شبیه صدای ابراهیم وقتی به خوابم آمد و با من حرف زد! مثل صدای سیدعلی وقتی با سوز در عزای امام حسین می‌خواند!
همۀ صداها تبدیل به یک صدای مشترک شد و گفت: «خوش‌اومدی هادی!»
جلوی چشمانم را سیاهی گرفت! با از بین‌رفتن همه صداها، ناگهان از دل سیاهی، نوری غلیظ و طلایی رنگ بیرون ریخت و چشمانم را روشن کرد!

خرید کتاب خانه ای با عطر ریحان

خرید کتاب خانه ای با عطر ریحان به صورت نسخه چاپی در فراکتاب آماده است.

خرید کتاب خانه ای با عطر ریحان

مشخصات خانه ای با عطر ریحان در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: خط مقدم
نویسنده: الناز نجفی
تعداد صفحه: 268
موضوع: داستان ایرانی
قالب: چاپی 

 

صفحات کتاب :
268
دیویی :
8فا3/62
شابک :
9786229513439

کتاب های مشابه خانه ای با عطر ریحان