امتیاز
5 / 0.0
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 2,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب حل بحران 

زمانی که اوضاع خراب، توانایی «حل بحران» به داد شما خواهد رسید.
گاهی اوقات کارها آن طور که می خواهیم پیش نمی رود و همه چیز درب و داغان است. آن وقت است که با مشکلات و بحران ها محاصره می شویم.
این مشکلات و گرفتاری ها جوهر واقعی مان را به ما نشان می دهند. آن ها باعث رشد ما می شوند و به ما کمک می کنند به سطح بالاتری از وضع فعلی مان صعود کنیم. قهرمانان و انسان های ترسو در بوته ی آزمایش های دشوار و ناملایمات ساخته و پرداخته می شوند.

 مشکلات و چالش هایی که ما با آن ها مواجه هستیم یا ما را می سازند یا از پا درمی آورند. یا ما را پرورش می دهند و یا شکست می دهند. شما تنها نیستید.
همه ی انسان ها با چالش ها و مصیبت ها مواجه می شوند. همه ی افراد تجارب تلخ و تکان دهنده ای در زندگی شان دارند. هر انسانی روزهایی را در زندگی خود تجربه می کند که هیچ چیز سر جای خودش نیست و رؤیاها در حریق واقعیت های زندگی می سوزند و بر باد می روند.
راز اصلی موفقیت این است که در این مواقع چگونه با یک بحران کنار می آییم. چگونه دوام می آوریم و چگونه بر مشکلات فائق می شویم.
نخستین راز مهار بحران این است که حس خونسردی، آرامش روحی و خویشتن داری خود را حفظ کنید.

 طلوع خورشید همواره پس از بارش باران است. بهار همیشه پس از زمستان است و جهان افتان و خیزان پیش می رود، نه در یک خط مستقیم.
اگر اکنون کارها سخت و دشوارند، بعداً آسان خواهند شد. این رسم دنیایی است که ما در آن زندگی می کنیم. همواره به یاد داشته باشید که همه چیز زودگذر است.

کتاب های مشابه حل بحران