امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
50,700
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب شخصیت پول‌ساز

کتاب شخصیت پول‌ساز نوشته وحید رسولیان و در انتشارات مانیان به چاپ رسیده است. این اثر قرار است در تغییر ذهنیتمان به ما کمک کند و ذهن ما را آماده ثروتمند شدن و پول سازی کند.

شخصیت پول ساز چه نوع شخصیتی است؟ اگر به کتاب‌هایی که در حوزه موفقیت و خودیاری نوشته شده‌اند، نگاهی بیندازیم، متوجه می‌شویم که تمام آن‌ها یک توصیه واضح و مشخص برای ثروتمند شدن دارند و آن این است که ما باید ذهنیت خود را تغییر دهیم. در حقیقت اگر ما باور داشته باشیم که نمی‌توانیم به ثروتی که می‌خواهیم برسیم، یا اطمینان داشته باشیم که قرار نیست پولدار شویم، هرگز این اتفاق برایمان رخ نخواهد داد.

گزیده کتاب شخصیت پول‌ساز

جوانی از لحاظ سلامتی قلب مشکل داشت. او در منزل بیحال و مریض افتاده بود، نه می‌توانست حرکت کند و نه کار ی انجام دهد و نه تفریح کرده و از زندگی لذت ببرد. خانواده‌اش که بسیار نگران حال او بودند، تصمیم گرفتند که جوان را نزد متخصص قلب ببرند. پزشک پس از معاینه‌اش دریافت که این جوان به گونه‌ای بهتر هم می‌تواند زندگی کند.

او ناگهان بر سر جوان فریاد کشید که «چرا این‎گونه زندگی می‌کنی؟» «چرا با این قلب خسته و مریض مدارا می‌کنی؟» «تو می‌توانی یک قلب سالم را جایگزین این قلب مریض کنی». جوان با توصیه‌های پزشک و با استفاده از تکنولوژی پزشکی مدرن امروزی قلب بیمار خود را با یک قلب سالم عوض کرد.

دیویی :
‏‫‬‮‭۳۳۰/۱۶
کتابشناسی ملی :
۷۶۶۱۸۰۷
شابک :
978-622-7611-87-8
سال نشر :
1400
صفحات کتاب :
198
کنگره :
HB۲۵۱

کتاب های مشابه شخصیت پول ساز