کتاب شین مثل شادی pdf

چگونه زندگی را به سرزندگی تبدیل کنیم؟

امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
48,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب شین مثل شادی

شادی چیزی است که همه آن را جستجو می‌کنند. از همان لحظه‌ی تولد شوق به شادی نیز همزمان با آن متولد می‌شود و مسابقه‌ای بی‌پایان برای کسب آن آغاز می‌گردد. 

اهمیت کسب بصیرت و آگاهی از معنای شادی دوچندان می‌شود وقتی که با این واقعیت روبرو هستیم که در زندگی با انبوهی از احساسات و حالات منفی مانند افسردگی، دلزدگی، ملال، پوچی، ناامیدی، یأس، ترس، اضطراب، خشم و پرخاشگری روبرو هستیم که وجود ما را تحت سلطه‌ی خود گرفته‌اند و بزرگ‌ترین دشمنان شادی محسوب می‌شوند.

کتاب شین مثل شادی (چگونه زندگی را به سرزندگی تبدیل کنیم؟) اثر فریده افضلی و منتشر شده توسط انتشارات مانیان کتابی در زمینه رشد  و افزایش شادی در خانواده و جامعه است.

کتاب شین مثل شادی شامل نکات و روش‌هایی است که اگر به درستی اجرا شود سبک زندگی شما را تغییر خواهد داد و شخصیت شما را در هر وضعیت مالی و روحی که قرار دارید به یک شخصیت شاد تبدیل خواهد کرد.این کتاب شامل بخش‌های مختلف و متنوعی است که برای تمام اعضای خانواده مفید خواهد بود.‌

گزیده کتاب شین مثل شادی

شادی چیست

یکی از اساسی‌ترین نیازهای انسان شادی و نشاط است. شادی به زندگی معنا می‌بخشد و موجب نشاط روحی و افزایش توانایی می‌شود.

شادی یک حالت روانی است که در آن فرد، احساس عشق، لذت و خوشبختی می‌کند.

در تعریف شادی، احتمالا پاسخ‌های متعددی  از مردم دریافت خواهیم کرد. برخی شادی را ثروتمند بودن، برخی سالم بودن و از نظر برخی دیگر، عشق در زندگی، داشتن شریک زندگی، شغل خوب، داشتن دوستان زیاد و یا رسیدن به یک هدف مشخص، داشتن درآمد و غیره می‌دانند با بررسی این مطالب متوجه می‌شویم که هرکدام به چیزی متفاوت اشاره می‌کنند اما در نتیجه نوعی شادی و خوشحالی را برای فرد به وجود می‌آورند.

تحقیقات انجام گرفته در زمینه شادی، ثابت کرده‌اند که یکی از دلایل افسردگی در جوامع امروزی، شاد نبودن افراد است که شناخت غلط مانعی برای شادی در جامعه است و باعث می‌شود شادی در جامعه به صورت گسترده نهادینه نشود.

کنگره :
‏‫‬‮‭BF۵۷۵
دیویی :
‏‫‬‮‭۱۵۲/۴۲
کتابشناسی ملی :
۶۱۷۵۸۰۸
شابک :
978-622-7321-11-1
سال نشر :
1399
صفحات کتاب :
105

کتاب های مشابه شین مثل شادی