امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
54,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب این نردبان برای توست

کتاب این نردبان برای توست اثر شرمیلا اسکندری و منتشر شده انتشارات مانیان شامل  نکته‌گویی‌ها و گزیده‌گویی‌های در راستای توسعه  خوددرون است. 

این نردبان برای توست متن‌های انرژی مثبت و نکاتی در مورد تکنولوژی ذهن زیبا و قدرت جذب را در قالب متن‌های کوتا بیان می‌کند.

این نردبان برای توست کتابی راستای خودسازی و توسعه خود درون، افزایش قدرت جذب و داشتن یک ذهن دریافت‌کننده و ساطع‌کننده انرژی مثبت است. این کتاب در راستای افزایش امید به زندگی و  داشتن یک زندگی شاد بسیار موثر است.

گزیده کتاب این نردبان برای توست

مثل ماه

ﻫﯿﭻ وﻗﺖ ﺑﺮای دﯾﺪن ﭼﻨﺪ ﺗﺎ ﺳﺘﺎره ﮐﻮﭼﮏ و ﻧﺎﭘﺎﯾﺪار در آﺳﻤﻮن زﻧﺪﮔﯿﻤﻮن، ﻣﺎه ﺑﺰرگ و ﺗﺎﺑﺎن ﺧﻮدﻣﻮن رو از دﺳﺖ ﻧﺪﯾﻢ؛ ﭼﻮن ﮔﺎﻫﯽ اوﻗﺎت، آﺳﻤﻮن ﺷﺐﻫﺎی ﺑﯽﺳﺘﺎره زﯾﺎدی داره. اﮔﻪ ﺗﻮ زﻧﺪﮔﯽ، ﯾﻪ ﻣﺎه ﺑﺰرگ و ﺗﺎﺑﺎن و ﭘﺮرﻧﮓ داری، ﻗﺪرﺷﻮ ﺑﺪون. اﮔﻪ ﺣﻮاﺳﺖ ﺑﻪ ﺳﺘﺎرهﻫﺎی ﮐﻮﭼﮏ و ﭼﺸﻤﮏزن ﭘﺮت ﺑﺸﻪ ﯾﻬﻮ ﺑﻪ ﺧﻮدت ﻣﯿﺎی ﻣﯽ ﺑﯿﻨﯽ ﻣﺎﻫﺖ ﻏﺮوب ﮐﺮده؛ ﭘﺲ ﻗﺪر داﺷﺘﻪﻫﺎی ﻗﺸﻨﮕﻤﻮن ﮐﻪ ﻣﺜﻞ ﻣﺎه ﻫﺴﺘﻨﺪ رو ﺑﺪوﻧﯿﻢ.

تشعشات مثبت کلام

در ﺟﺎﻣﻌﻪای ﮐﻪ در آن ﻧﻔﺮﯾﻦ و ﻟﻌﻨﺖ زﯾﺎد اﺳﺖ و ﻫﻤﻪ در آن درﮔﯿﺮﻧﺪ، اﮔﺮ ﺣﺘﯽ ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ﻣﻮرد ﻧﻔﺮت و ﻧﻔﺮﯾﻦ ﻗﺮار ﮔﯿﺮد، ﻫﻤﻪ از ﺗﺸﻌﺸﻊ ﻣﻨﻔﯽ آن ﻧﻔﺮﯾﻦ ﺑﻪ ﻧﻮﻋﯽ ﺑﺮﺧﻮردار ﻣﯽﺷﻮﻧﺪ؛ ﭘﺲ ﻫﺮ روز و ﻫﺮ ﻟﺤﻈﻪ ﺑﺮای ﯾﮑﺪﯾﮕﺮ و ﺑﺮای ﺳﺮاﺳﺮ دﻧﯿﺎ ﺧﯿﺮ و ﺑﺮﮐﺖ و ﺳﻼﻣﺘﯽ ﻃﻠﺐ ﮐﻨﯿﻢ و ﺗﺸﻌﺸﻌﺎت ﻣﺜﺒﺖ ﮐﻼم و ذﻫﻨﻤﺎن را ﺑﻪ ﺳﺮاﺳﺮ ﺟﻬﺎن ﻫﺴﺘﯽ اﻧﺘﺸﺎر دﻫﯿﻢ ﺗﺎ ﺷﺎﯾﺪ ﺑﺘﻮاﻧﯿﻢ زﻣﯿﻨﯽ را ﮐﻪ ﺑﺎ ﻧﻔﺮت ﺑﻪ ﻧﺎﺑﻮدیﮐﺸﺎﻧﺪه‌اﯾﻢ ﺑﺎ ﻋﺸﻖ و دوﺳﺖ داشتن بازسازی کنیم.

صفحات کتاب :
213
کنگره :
BF۶۳۷
دیویی :
‏‫‬‭‬‮‭۱۵۸/۱‬‬
کتابشناسی ملی :
۸۷۰۷۱۲۹
شابک :
978-622-7926-94-1
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه این نردبان برای توست