کتاب جامع اسرار قانون جذب

اثری شگفت انگیز و الهام بخش برای ایجاد تحولات بنیادین در زندگی و کسب و کار

امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
49,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب جامع اسرار قانون جذب

کتاب جامع اسرار قانون جذب، اثر جو ویتال با ترجمه‌ی سعید گل‌محمدی؛ نُه روش از قدرتمندترین روش‌های موانع‌زدایی برای موفقیت‌های حداکثری را به شما می‌آموزد و راز رسیدن به نتایج مطلوب را برای‌تان افشا می‌کند این روش‌ها تکنیک‌هایی اثبات شده و انعطاف‌پذیری هستند که با پاک‌سازی باورهای غلط و محدود‌کننده شما را به اهداف و رویاهای‌تان می‌رسانند.

اگر می‌خواهید باورهایتان را تغییر دهید تا نتایج متفاوتی نصیب‌تان شود، مطالعه کتاب جامع اسرار قانون جذب، گزینه‌ای مناسب برای کمک به شما می‌باشد.

گزیده کتاب کتاب جامع اسرار قانون جذب

فصل هفتم: چهارمین تکنیک پاک‌سازی: موسیقی شفابخش
همان‌طور که اشاره کردم، حدود شصت‌سالگی تصمیم گرفتم که یک نوازنده شوم. این کار در فهرست من بود. به زندگی‌ام نگاه کردم و گفتم: «تو کارهای زیادی انجام دادی. الان می‌خواهی چه کاری انجام دهی؟» فکر کردم که «همیشه دوست داشته‌ام سازی بنوازم.» من سازدهنی زدم. نواختن آن لذت‌بخش است. می‌توانستم به‌صورت بداهه بنوازم، اما می‌خواستم گیتار بزنم؛ می‌خواستم آهنگ بنویسم؛ می‌خواستم بروم داخل استودیو. این رؤیا را در سر داشتم که آلبوم خود را ضبط کنم.

این یک رؤیای غیر ممکن به نظر می‌رسید. هیچ‌ کس نمی‌گفت: «برو این کار را بکن.» این فقط چیزی بود که از درونم می‌آمد. تصمیم گرفتم که نوازنده شوم. یاد گرفتم که بخوانم و گیتار بنوازم و آهنگ بنویسم. یاد گرفتم که چگونه با یک گروه به استودیو بروم و چند آهنگ بنوازم. حدس بزنید چه اتفاقی افتاد. وحشت عمیق، ترس؛ چرا؟ زیرا هر زمان که بخواهید کاری جدید انجام دهید ناراحت خواهید شد. اگر تصمیم بگیرم که کوه‌نوردی را شروع کنم، اتفاق بعدی این است که همه ترس‌های من از کوه‌نوردی، ورزشکار بودن، داشتن استقامت و مهارت ظاهر می‌شود. اگر آن‌ها را پاک نکنم، از کوهی بالا نخواهم رفت. در مورد موسیقی نیز همین‌طور بود.

می‌دانستم وحشتی که در راه است، دقیقا همان چیزی است که برای هر کسی که تصمیم جدیدی گرفته است اتفاق می‌افتد. به همین دلیل است که می‌گویم یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید این است که قصد خود را بیان کنید. نتیجه‌ای که می‌خواهید، چیست؟ آن را بیان کنید. آن را یادداشت کنید، زیرا مورد بعدی که پیش می‌آید، بروز باورهای محدودکننده است. آن وقت است که ابزارها را وارد می‌کنید تا آن‌ها را پاک کنید.. .

شابک :
978-622-220-819-6
سال نشر :
1402
صفحات کتاب :
۱۶۶
کنگره :
‏‫‬‮‭BF۶۳۷
دیویی :
‏‫‬‮‭۱۵۸/۱
کتابشناسی ملی :
۸۹۸۹۸۰۹

کتاب های مشابه کتاب جامع اسرار قانون جذب