امتیاز
5 / 0.0
دریافت الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان
نظر شما چیست؟

معرفی نشریه نورالهدی نوجوان (شماره 5)

نشریه نورالهدی نوجوان (شماره 5) نوشته سیدنوید برکچیان است که توسط انتشارات زائر رضوی منتشرشده است. سبک زندگی اسلامی، قرآن و احکام، دفاع مقدس، مهدویت، اقتصاد مقاومتی و سواد رسانه‌ای از جمله موضوعاتی است که در نشریه نورالهدی بیان می‌شود.

تبیین و نشر معارف دینی و تربیتی با محوریت امام رضا(ع) در سطوح سنی کودک، نوجوان و جوان، صیانت و پاسداری از مبانی و آموزه‌های دینی، ایجاد فضایی مناسب برای ترویج موضوعات فرهنگی به منظور شناخت بهتر امام رضا(ع)، گسترش و تقویت ارتباط علمی و فرهنگی میان حرم مطهر رضوی و زائران، معرفی آثار زائران مرتبط با آستان قدس رضوی و پاسخ‌گویی به شبهات در زمینه‌های عقیدتی و مسائل فرهنگی به خصوص موضوعات متناسب با ائمه اطهار(ع) از جمله اهداف تولید و چاپ مجله نورالهدی است.

گزیده نشریه نورالهدی نوجوان (شماره 5)

«چه کسی گفته که شما وقتی در یک جلسه می نشینید تا دعای کمیل را بخوانید حتماً باید در همان مثالً یک ساعت تمام دعا را تمام کنید؟! آنقدر بخوانید که بتوانید معنایش را هم بخوانید و بفهمید. و بقیه آن را به جلسه بعد موکول کنید! »این را استاد ما می گفت. اگر قرار است دعایی را بخوانی، واقعاً بفهم که داری چی می خوانی!

یعنی اسیر ظواهر کلام و عبارات عربی آن نشو. هرچند این کلمات همه نور است و فواید خود را به تو می رساند، اما تا زمانی که دعا را نفهمی و پیام آن را درک نکنی چگونه می توانی ادعا کنی که آن دعا را خوانده ای؟ چند نفر را در دور و بر خود می شناسی که سالیان سال است در جلسه ی دعاهای گوناگون شرکت می کنند، اما وقتی از آنها می پرسی این دعای کمیلی که چند سال است هر شب جمعه می خوانی چه می گوید؟ دهنش را باز می کند و می خندد و هیچ برای گفتن ندارد! برای همین، ایشان همیشه از ما می خواست که به معنای دعا خیلی توجه کنیم.

صفحات کتاب :
80
شماره :
5

کتاب های مشابه نورالهدی نوجوان (شماره 5)