کتاب برگ برنده ی من pdf

سرنخ هایی برای یافتن زندگی مطلوب

امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
59,700
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب برگ برنده‌ی من 

کتاب برگ برنده‌ی من نوشته الهام قنبریان است و انتشارات مانیان آن را به چاپ رسانده است.  این کتاب سرنخ‌هایی را برای یافتن زندگی مطلوب و کشف رسالت زندگی‌تان نشان می‌دهد.

معرفی کتاب برگ برنده‌ی من از زبان نویسنده

جاشوا بل یکی از نوازندگان ویولن در سطح جهان، یک روز صبح ویولن سه ونیم میلیون دلاری خود را برداشت ودر ایستگاه مترو شروع به نواختن کرد. چند روز قبل بلیط های 100 دلاری یکی از اجراهای او تمام شده بود وبسیاری از علاقه مندانش فرصت را از دست داده بودند. او در این اجرای 45 دقیقه ای با لباس های معمولی و با کاسه ای که کمی پول خُرد در آن ریخته بود، فقط 32 دلار کاسب شد که 20 دلار آن را یک نفر که او را شناخته بود، پرداخت کرده بود و تنها هفت نفر ایستادند و اجرای او را تماشا کردند. نکته مهم اینجاست که هر کدام از ما، یک جاشوابل با یک ویولن سه و نیم میلیون دلاری، درون خودمان داریم ولی متاسفانه اقدامی برای نواختن این ساز در جای مناسب خود نمی کنیم و مسأله مهم تر اینکه نمی دانیم جای مناسب ما کجاست؟  و دقیقا چه کاری را باید انجام دهیم. این کتاب پاسخگوی این دو سوال سرنوشت ساز است. 
قبل از اینکه دیر شود، خودتان سرنوشتتان را در دست بگیرید 
 
کتاب برای کیست؟  
این کتاب را برای کسانی می نویسم که می خواهند زندگی معنادار و پر از دستاوردهای بزرگ داشته باشند، برای کسانی که خواهان و مشتاق تغیبرند و میخواهند زندگی متفاوتی داشته باشند کسانی که به دنبال رسالت، معنای زندگی و اشتیاق سوزان خود هستند کسانی که میخواهند به آرامش روحی برسند و سکان زندگی خود را به دست بگیرند تا طوفان ها و ناملایمات زندگی مسیرشان را تغییر ندهد، برای کسانی که تردیدها، روز مرگی هادر زندگی آزارشان می دهد و به دنبال یافتن اصلی ترین مسیر و کشف رسالت زندگیشان هستند.
این کتاب را با عشق و علاقه قلبی برای شما عزیزان مینویسم چرا که آرزو دارم شیرین ترین و لذت بخش ترین زندگی را همراه با بهترین دستاوردها برای خودتان بسازید.

صفحات کتاب :
208
کنگره :
‭BF۵۰۵ /ھ۴‬
دیویی :
‏‫‭۱۵۸/۱
کتابشناسی ملی :
9729639
شابک :
978-622-310-682-8
سال نشر :
1403

کتاب های مشابه برگ برنده ی من