امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
94,500
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب سطح صفر

کتاب سطح صفر نوشته پویا محمدی نصر می‌باشد و انتشارت متخصصان آن را به چاپ رسانده است. امروزه با توجه به پیشرفت در عرصه های مختلف و به طبع آن پیچیده تر شدن روابط انسانی و در گرو این تنیدگی هر از گاهی سردرگمی های کوچک و بزرگی که ممکن است برای هر کدام مان پیش بیاید در این کتاب  ابزار هایی برای دستیابی به راه درست ( راه درست هر کس وابسته به شخصیت اوست ) تحط عنوان سطح صفر گرد آوری شده است.

در کتاب سطح صفر با مفاهیمی ساده ولی در عین حال عمیق آشنا می شوید که کمتر کسی امروزه به آن‌ها می پردازد. در واقع  چهار دست و پا راه رفتن را می آموزد برای کسی که می خواهد راه برود و راه رفتن را در بر می گیرد برای کسی که به دنبال دویدن است.

تحقیقات نشان می دهد داستان های ادبی توانایی ما را برای هم دردی و قرار دادن خودمان در قالب دیگران بهبود می بخشد. مطالعه داستانی با شخصیت مشابه خود می تواند در روند تشخیص مشکلاتمان و حل کردن آن‌ها تاثیر بسزایی داشته باشد.

بخشی از کتاب سطح صفر

بخش 1
خود

 در این بخش قصد دارم راجع به (خود) خودتان صحبت کنم. با این که شاید بسیاری از شما خوانندگان عزیز را از نزدیک ملاقات نکنم امّا می توانم به زیبایی هرچه تمام تر شما را از وجود (خود) تان آگاه سازم. اوّل از همه تعریفی از (خود) و فلسفه ی به وجود آمدنش داشته باشیم:
به موجودیت فردی یک شخص (خود) گفته می شود. ویژگی های اساسی یک شخص که او را از دیگر اشخاص متمایز می سازد هم (خود ) گفته می شود.

در تعریفی دیگر آگاهی هر فرد از موجودیّتش (خود) آن فرد را تشکیل می دهد.
(خود) را می توان موجودیّتی دانست که منبع خودآگاهی افراد است.

(خود) عامل اندیشه ها و کردار های فرد است.
(خود) سرشت اصلی یک شخص است که با گذر زمان آگاهی فردی را شکل می دهد و منسجم می کند.
زیر شاخه ای از فلسفه به نام فلسفه ی خود به دنبال تتشریح ویژگی های بنیادین است که منحصر به فرد بودن یا فردیّت یک شخص را تشکیل می دهد.

صفحات کتاب :
232
کنگره :
‏‫‬‭BF۶۳۷/م۸‬
دیویی :
‏‫‬‭۱۵۸/۱‬
کتابشناسی ملی :
9715244
شابک :
9786222921583
سال نشر :
1403

کتاب های مشابه سطح صفر