نظر شما چیست؟

معرفی کتاب قصه‌گویی 9

مجموعه کتاب‌های «قصه‌گویی»، مجموعه‌ای ۱۰ جلدی است که در هر جلد پنج تا هفت قصه جالب ارائه شده است.در پایان هر قصه نیز با بیان کوتاهی از پیام قصه و طرح سؤال‌هایی، شنونده و خواننده هر چه بیشتر از قصه بهره‌مند می‌شود.

در کتاب قصه‌گویی 9 که جلد نهم از این مجموعه است، کودکان با قصه‌های «پس کِی؟»، «شش برادر»، «شتر و روباه»، «چهل تا تخم مرغ»، «بابا غمگین، بابا گوش سنگین» آشنا می‌شوند.

گزیده کتاب قصه‌گویی 9

یک روز این شش برادر برای ماهیگیری کنار رودخانه رفتند. برادر اول توی قایق نشست و قلابش را توی آب انداخت. برادر دوم روی اسکله ایستاد و قلابش را توی آب انداخت. برادر سوم به تنه‌ی درخت کنار رودخانه تکیه داد و قلابش را توی آب انداخت. برادر چهارم روی پل رفت و قلابش را توی آب انداخت. برادر پنجم روی سنگ‌های کنار رودخانه دراز کشید و قلابش را توی آب انداخت و برادر ششم که قلاب ماهیگیری نداشت، گفت: «من کنار رودخانه قدم میزنم و ماهی می‌گیرم.»

مدتی گذشت هر کدام از برادرها چند تا ماهی گرفتند. برادر ششم که از قدم زدن خسته شده بود ،گوشه‌ای نشست و با خودش گفت: ماهیگیری آدم را خسته می‌کند. نکند یکی از ما از خستگی توی آب افتاده باشد؟ باید برادرهایم را بشمارم ببینم همه هستند یا نه.

سال نشر :
1398
صفحات کتاب :
25
دیویی :
‏‫‮‮دا‬‬‭۸۰۸/۸۳‪‏‫‭پ۴۲۳ق ۱۳۷۴
کتابشناسی ملی :
7594- 74م
شابک :
9789644328916

کتاب های مشابه قصه‌گویی ۹