نظر شما چیست؟

معرفی کتاب قصه‌گویی 7

مجموعه کتاب‌های «قصه‌گویی»، مجموعه‌ای ۱۰ جلدی است که در هر جلد پنج تا هفت قصه جالب ارائه شده است.در پایان هر قصه نیز با بیان کوتاهی از پیام قصه و طرح سؤال‌هایی، شنونده و خواننده هر چه بیشتر از قصه بهره‌مند می‌شود.

در کتاب قصه‌گویی 7 که جلد هفتم از این مجموعه است، کودکان با قصه‌های «بی‌بی چارقدگلی، بزک پشم‌فرفری»، «یک اتفاق عجیب؟»، «یک اتفاق عجیب؟»،  «سه برادر»، «دوستی، مثل دوستی حسام‌بیک و احمد‌بیک»، «دزد و حاکم نادان» آشنا می‌شوند.

گزیده کتاب قصه‌گویی7

میمون روی درختی نشسته بود که ببر زیر آن دراز کشیده بود. میمون گاو را می‌دید، ببر را هم می‌دید، می‌دید که ببر با چشم‌های نیمه‌بازش گاو را نگاه می‌کند. می‌دانست ببر چه کار می‌خواهد بکند. بی‌صدا و آرام رفت و یک نارگیل چید و با خودش گفت :وقتی ببر خواست روی گاو بپرد، با این نارگیل می‌زنم توی سرش. آفتاب کم‌کم سر زد .گاو نزدیک و نزدیک و نزدیک‌تر می‌شد. جنگل آرام آرام بود. هنوز همه خواب بودند. فقط گاو، ببر، میمون و یک سنجاب قرمز بیدار بودند.

سنجاب که روی درختی نزدیک ببر نشسته بود، گاو را می‌دید. ببر را هم می‌دید که چه‌طور با چشم‌های نیمه‌بازش به گاو نگاه می‌کند و دمش را آرام‌آرام تکان می‌دهد. سنجاب آهسته‌آهسته رفت و چند گردو چید و با خودش گفت: وقتی ببر خواست روی گاو بپرد این گردوها را به چشم‌هایش می‌زنم.

صفحات کتاب :
25
دیویی :
‏‫‮‮دا‬‬‭۸۰۸/۸۳‪‏‫‭پ۴۲۳ق ۱۳۷۴
کتابشناسی ملی :
7594- 74م
شابک :
9789644328893
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه قصه‌گویی ۷