نظر شما چیست؟

معرفی کتاب ترس... ترس... ترس...

کتاب ترس... ترس... ترس... (از مجموعۀ آهای مواظب ما باشید) نوشتۀ سوسن طاقدیس و تصویرگری علی نورپور است که توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است. این کتاب، داستان‌هایی دربارۀ گروهی از جانورانی است که در سرزمین ما زندگی می‌کنند.

زندگی بسیاری از این جانوران در خطر است. برای نجات دادن آن‌ها، به وجود آوردن شرایط مناسب زندگی خیلی مهم است. این مجموعه به کمک داستان‌ها و تصویرهایش، کودکان را با این گروه از جانوران آشنا می‌کند و به آن‌ها می‌آموزد که چرا و چگونه این جانوران در معرض خطر هستند. کودکان بعد از خواندن این داستان‌ها یاد می‌گیرند که چطور به محیط زیست و جانورانی که در آن زندگی می‌کنند، کمک کنند.

این کتاب داستان یک یوزپلنگ کوچک است. او فکر می‌کند دنیا بازی و کنار خانواده معنا می‌شود که ناگهان همه چیز تغییر می‌کند، آتش و ترس همه‌جا را می‌گیرد و یوزپلنگ کوچک باید فکر فرار باشد. این کتاب روایتی از محیط زیست است و علاوه‌بر داستان به کودک آموزش می‌دهد. نشر نوشته این کتاب را برای رده سنی کودکان (10 تا 12سال و 12 تا 15 سال) پیشنهاد می‌کند.

برشی از کتاب ترس... ترس... ترس...

کوچک بود. فکر می‌کرد زندگی فقط بازی و شادی است. فکر می‌کرد زندگی فقط لابه‌لای درختان دویدن است؛ امّا آن شب، توی لانه برای خوابیدن آماده می‌شدند که ناگهان ...

صفحات کتاب :
36
دیویی :
۸‮فا‬۳‬
کتابشناسی ملی :
6008212
شابک :
978-600-010634-8
سال نشر :
1399
قیمت نسخه چاپی :
830000

کتاب های مشابه ترس...ترس....ترس