امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
40,500
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب قطره‌ای که باید دریا شود 

کتاب قطره‌ای که باید دریا شود نوشته زهره صبوری‌فرد می‌باشد و انتشارات مانیان آن را به چاپ رسانده است. شناخت و آگاهی پیدا کردن نسبت به ذهن و درون نیازمند سفری روشنگرانه است تا شما را به نتیجه دلخواهتان در این زمینه برساند. مطالعه این کتاب در این راه به شما کمک می‌کند تا بتوانید ضمیری روشن و ذهنی آگاه داشته باشید.

شما باید به ناخودآگاهتان بیاندیشید و از نو آن را بسازید. اگر در زندگی موفق باشید که هیچ، ولی اگر دنبال تغییر و موفقیت بیشتر هستید باید از خودتان شروع کنید سپس آموزش ببینید. لازم به یادآوری است که این آموزش چیزی نیست جز وقت گذاشتن برای موفقیت خود و تغییر نگرش نسبت به زندگی. در این صورت مطمئن باشید که به آنچه می‌خواهید دست پیدا می‌کنید و شرایط را برای موفقیت هر چه بیشتر مهیا می‌کنید. ولی اگر در تفکرتان هیچ تغییری صورت نگیرد و زندگی را به روال گذشته و اکتفا کردن به هر آنچه دارید ادامه بدهید یقیناً به خواسته‌هایتان دست پیدا نمی‌کنید. کتاب قطره‌ای که باید دریا شود به شما کمک می‌کند خود را بشناسید و بتوانید یاد بگیرید که چگونه برای بهبود وضعیت زندگی خود و کسب رضایت بیشتر از آن، دیدگاه‌هایتان را تغییر دهید.

بخشی از کتاب قطره‌ای که باید دریا شود

یادآوری می‌کنم که در رویاهایت خودت را دفن نکن، مرگ رویاها یعنی دفن استعدادها و توانمندی‌هایت، یعنی نادیده گرفتن کمال وجودت یعنی وقتی ذهن خود را به سوی افکار منفی می‌کشانی یعنی اندکی به مرگ، وقتی به صدای قلب خود که عشق و لذت را فریاد می‌زند گوش ندهی اندکی مرگ را به خود نزدیک کرده‌ای وقتی اجازه می‌دهی که آرزوهایت را پنهان کنی اندکی مرگ را به خود نزدیک کرده‌ای. وقتی از اصل خویش دور می‌مانی اندکی به مرگ نزدیک شده‌ای.

وقتی روزهایت و شب‌هایت را در تاریکی و ظلمت بسر می‌بری یعنی اندکی به مرگ نزدیکتر شده‌ای. وقتی به خاطر فشارهای زندگی که خودمان برای خودمان درست کردهایم اجازه خودنمایی می‌دهیم یعنی به مرگ کمی نزدیکتر شده‌ایم و آرام آرام در بستر مرگ می‌خزیم بدون آنکه از زندگی خود لذت برده باشیم از آنچه خداوند برایمان مهیا کرده لذت برده باشیم از قدرت و عظمتی که در درون خود داریم آگاه شده باشیم چون باورمان به نابودی کشیده شده و اعتمادی به خالق خود نداریم. اما اگر خود را باور کنیم داستان درست برعکس می‌شود.

یعنی وقتی خود و خدا را باور کنیم و ایمان داشته باشیم که زندگی ما یعنی حیات ما از روی بی نظمی و بی‌قانونی نبوده سعی می‌کنیم که آرزوهایمان، رویاهایمان آب و رنگ بگیرند در آسمان آبی پرواز می‌کنیم در روی زمین با عشق راه می‌رویم و به خود می‌بالیم که خدایی داریم قدرتمند. او ما را قدرتمند آفریده. باور کن، خود را باور کن.

صفحات کتاب :
116
کنگره :
‏‫BF۶۳۷‭‬‬
دیویی :
‏‫۱۵۸/۱‬
کتابشناسی ملی :
7413807
شابک :
978-622-7527-56-8
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه قطره ای که باید دریا شود