امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
65,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب انسان آینده خود را چگونه می‌ سازد؟

کتاب انسان آینده خود را چگونه می‌سازد؟ اثری از ایلبر اورتایلی می‌باشد که با ترجمه گلناز نوری و به همت نشر نسل‌ نواندیش وارد بازار نشر شده است.

در این کتاب پروفسور ایلبر اورتایلی با توجه به تجربیات و دانش گسترده خود و با الگوگیری از دیدگاه‌های متفکران بزرگ تاریخ که نظریات آن‌ها سبب چالش‌هایی در طی هزاران سال شده است؛ به اینکه یک فرد چگونه باید هدف خود را بیابد، چگونه اهداف خود را مشخص کند، چگونه برای آینده خود برنامه‌ریزی کند و چگونه توانایی‌های بالقوه خود را ارزیابی کند، می‌پردازد.

گزیده کتاب انسان آینده خود را چگونه می‌ سازد؟

جوانان باید استعدادهای خود را کشف و براساس آن‌ها خود را هدایت کنند. این کشفی نیست که با نگاه کردن به عملکرد دیگران و اینکه چه کسی، چه کاری را انجام داده و چگونه موفق شده است، بتوان به آن دست یافت؛ زیرا انگیزه شما باید مستقیماً با پری خلاق درون شما مطابقت داشته باشد، نه با تبلیغات، مد یا پول. وجود آن در درون شما مهم است.

اوست که به شما پیشنهاد می‌دهد و از درون به شما می‌گوید: «شما آن چیز را دوست دارید و باید این کار را انجام دهید.» شما نیز باید همان‌طور که او پیشنهاد می‌دهد، به آن عمل کنید. این مسئله خیلی اهمیت دارد. شما باید به این پری درونتان به خوبی گوش فرا دهید.

صفحات کتاب :
324
کنگره :
‏‫‬‭BF۶۳۷‏
دیویی :
‏‫‬‭۱۵۸/۱
کتابشناسی ملی :
9338660
شابک :
978-622-220-903-2
سال نشر :
1403

کتاب های مشابه انسان آینده خود را چگونه می سازد