نظر شما چیست؟

معرفی کتاب دانش نفوذ

کتاب دانش نفوذ، اثر برایان تریسی و دن استراتزل با ترجمه‌ی علی‌اکبر قاری‌نیت توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.

یکی از بهترین مهارت‌ها برای پیشرفت در زمینه‌ی روابط انسان‌ها مهارت نفوذ یا تاثیر است. زیرا بدون رشد و بهبود این مهارت، تمام جنبه‌های دیگر روابط انسان‌ها در بهترین حالت بی‌اثر و در بدترین حالت شکست خورده اند.

کتاب دانش نفوذ، نکات و مهارت‌هایی را ارائه می‌دهد تا بتوانید برای دیگران و خود، فردی با عزت و الهام بخش باشید. مطالعه این کتاب به علاقه‌مندان آثار موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌شود.

گزیده کتاب دانش نفوذ

با این که افراد بانفوذ از تمام سطوح درآمدی، نژادها، جنسیت‌ها، سابقه‌ها و شخصیت‌ها هستند، ولی در ده ویژگی یا خصوصیت منحصربه‌فرد مشترکند. اگر می‌دانید که باید سطح نفوذتان را در محیط کار، در خانه، یا در جامعه بهبود بخشید و نمی‌دانید از کجا شروع کنید، هیچ چیز بهتر از یاد گرفتن این ده صفت نیست. آگاهی اولین قدم برای تغییر مثبت است، شما همیشه دربارۀ آن صحبت کرده‌اید. و هر کسی که در هر کاری موفق می‌شود با الگو قرار دادن موفقیت دیگران شروع می‌کند.

برایان، در این جلسه دوست دارم چهارچوبی به مردم ارائه بدهید که بتوانند آن صفاتی را بشناسند که اکثر افراد بانفوذ به صورت مشترک دارا هستند. بنابراین هر کدام از این خصوصیات را یک به یک بررسی خواهیم کرد و سپس توضیح خواهیم داد که دربارۀ هر کدام از ویژگی‌ها چه چیزی مهم‌تر از همه است و چند ایده دربارۀ آن‌ها خواهیم داد که چگونه از آن‌ها می‌توانند درمورد نفوذ استفاده کنند.

بین ایده‌های انتزاعی و ایده‌های کاربردی یک فرق مهم وجود دارد. دربارۀ این ده خصوصایت من قرار است این اصل یا ایدۀ انتزاعی را بگویم و سپس برایان قرار است آن را وارد مرحلۀ کاربردی نماید تا بتوانید تحولی اساسی در زندگی خودتان و دیگران ایجاد کنید. حال به صفت شماره یک می‌پردازیم و آن این است که افراد بانفوذ ارتباط‌گران
بزرگی هستند، یعنی روابط عمومی خوبی دارند.

صفحات کتاب :
183
کنگره :
‏‫‭BF۷۷۴‬‬
دیویی :
‏‫‭۱۵۳/۸۵۲‬‬
کتابشناسی ملی :
۹۱۳۴۷۰۴
شابک :
‫‭978-622-220-854-7‬‬
سال نشر :
1401

کتاب های مشابه دانش نفوذ