امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
26,700
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب 30 روز (تغییر عادات همان تغییر زندگیست)

کتاب 30 روز تغییر عادات همان تغییر زندگیست اثر مارک رکلاو و ترجمه امیررضا اکبری است که نشر آقائی آن را تهیه و تنظیم کرده است.

بعو از گذشت ۲۵ سال مطالعه اصول موفقیت و چگونگی دستیابی به آن، دست به نگارش این کتاب زدم که فقط و فقط به شما بگویم موفقیت قابل برنامه ریزی و شدنی است. شاید این حرف مرا اصلا به حساب نیاورید و در دسته چرت و پرت ها جای دهید اما باید به شما بگویم که برای قبول این حرف فقط کافی است نگاهی به پیشرفت علم بیاندازید. ببینید که چگونه الان علم توانسته ادعاهای ۲۵ سال پیشش را به شما نشان دهد و شما در آن زمان بدون هیچگونه اثباتی به آن ادعاها باور داشتید.

شاید مهم ترین پیام این کتاب این باشد که شادی شما تنها به خودتان، خودتان و خودتان بستگی دارد. خبر خوب اینکه لازم نیست حتما در جایی برنده شوید یا ثروتمند شوید تا شاد باشید. می توانید با پیروی از توصیه ها و ترفند های این کتاب نسبت به معمولی ترین و کوچک ترین کارها احساس خوب پیدا کنید و با تداوم در این کار در درازمدت احساس شادی و خوشبختی کنید.

گزیده کتاب 30 روز(تغییر عادات همان تغییر زندگیست)

معجزه نوشتن

علت اینکه اکثریت افرادی که هدف دارند و حتی برنامه ریزی هم می کنند اما موفق نمی شوند تنها یک چیز است، ننوشتن! می پرسید مگر چه چیزی در پشت پرده نوشتن وجود دارد؟ باید به شما بگویم که افراد در هر حوزه ای که می خواهند پیشرفت کنند و برای خود هدف دارند اما این فقط رویا پردازی است.

تعیین اهداف مهم نیست، موضوع مهم تر تصویرسازی دقیق و شفاف سازی راه رسیدن به آن است. ذهن همه ما می تواند حجم وسیعی از اطلاعات را در خودش ذخیره کند اما در این مورد ما به ذخیره سازی نیازی نداریم بلکه نیاز داریم به طور موثر از ذهن ناخودآگاه و خودآگاه به طور همزمان، آن هم در یک راستا استفاده کنیم.

صفحات کتاب :
۱۳۹
کنگره :
‏‫BF۳۳۷‭‬ ‭/ت۴
دیویی :
‏‫‭۱۵۸/۱‬‬
کتابشناسی ملی :
۹۶۴۹۸۵۲
شابک :
9786227660500
سال نشر :
۱۴۰۳

کتاب های مشابه 30 روز