کتاب مجموعه افسران افسونگر جلد سوم pdf

پیشوایان هرزه

امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
40,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب مجموعه افسران افسونگر جلد سوم

کتاب مجموعه افسران افسونگر جلد سوم (پیشوایان هرزه‮‬‏‫: شخصیت‌های الگوساز برای نوجوانان) نوشته نعیمه اسلاملو و جمعی از نویسندگان می‌باشد و انتشارات تلاوت آرامش آن را به چاپ رسانده است.

نوجوانی، دوران نهایی شکل گیری شخصیت است، به همین دلیل، بسیاری از نوجوانان تمایل دارند برای خود الگوهایی را انتخاب و از سبک زندگی آنان تبعیت کنند. متأسفانه تعداد قابل توجهی از نوجوانان، بازیگرها، خواننده‌ها و بعضاً ورزشکاران مشهور را به عنوان شخصیت مورد علاقه‌ی خود معرفی می‌کنند و تأسف برانگیزتر آن که تصاویر این شخصیت‌ها بر روی محصولات متعدد مورد استفاده‌ی نوجوانان قرار دارد.

طبق نظرسنجی که در سال 92 توسط مؤسسه‌ی فرهنگی-هنری خیبر در بیش از 400 دبیرستان دخترانه‌ی استان‌های تهران و البرز انجام شد، حدود 10 درصد از 7000 دختری که در این نظرسنجی شرکت کرده بودند، در پاسخ به این سؤال که «شخصیت‌های مورد علاقه‌ی شما چه کسانی هستند و به چه دلیل آن‌ها را دوست دارید؟ » تعدادی از خواننده ها وبازیگران هرزه‌ی غربی را به عنوان شخصیت مورد علاقه‌ی خود معرفی کردند.

طرفداران این شخصیت‌ها در فضای مجازی نیز به معرفی و تبلیغاین پیشوایان هرزه اقدام می‌کنند. زندگی‌نامه، سبک زندگی و تأثیرات هفت تن از پرطرفدارترین این شخصیت‌ها بر زندگی نوجوانان در این مجموعه‌ی پژوهشی، مورد بررسی قرار گفته است. این شخصیت‌ها عبارتند از:
جاستین بیبر، سلنا گومز، مایلی سایرس، ریحانا فنتی، شکیرا ریپل، جنیفر لوپز و شخصیت‌های فیلم «دبیرستان موزیکال فصل چهارم:تأثیرات شخصیت‌های الگوساز نوجوانان و راهکارها

گزیده کتاب مجموعه افسران افسونگر جلد سوم

چهره و اندام
ویژگی مشترک همه‌ی این شخصیت‌ها داشتن چهره‌هایی زیبا، جذاب و گیرا است که برخی، با داشتن مؤلفه‌های غربی و برخی با داشتن مؤلفه‌های شرقی برای انواع ذائقه‌ها، طراحی شده اند:

اندام هایی با جذابیت جنسی به ویژه برای خانم ها  -  تنوع در نوع آرایش صورت و مو - در نظر گرفتن ذائق های مخاطب (حتی توجه خاص به ذائقه‌ی شرقی؛ افرادی با پوست گندمی یا سبزه و موهای مشکی یا تیره)

کنگره :
‏‫‬‮‭BJ۱۵۸۱/۲‏‫‭/‮الف‬۴۷پ۹ ۱۳۹۷
دیویی :
‏‫‬‮‭۱۷۰/۴۴
کتابشناسی ملی :
5113310
شابک :
978-600-6232-66-9
سال نشر :
1397
صفحات کتاب :
79

کتاب های مشابه مجموعه افسران افسونگر جلد سوم