امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
90,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب ۱۰۰ کاری که میلیونرها انجام می‌ دهند

کتاب 100 کاری که میلیونرها انجام می دهند:درس‌های کوچکی راجع به ایجاد ثروت نوشته نیگل کامبرلند و به ترجمه جناب آقای رضا امیدوار تجریشی منتشر شده در نشر متخصصان است. هر فصل از این کتاب به شما کمک می‌کند که به دستیابی آرزوهایتان نزدیک‌تر شوید.

در هر فصل، ایده‌ها در اول صفحه معرفی و توضیح داده شده‌اند و صفحۀ دوم شامل تمریناتی است که برخی ایده‌ها بزرگ و برخی دیگر کوچک هستند که از همین امروز می‌توانید شروع کنید. به تمرینات نگاه نکنید. تمرینات به‌گونه‌ای طراحی ‌شدند که به شما طرز فکر، عادات، مهارت‌ها، روابط و رفتار لازم را برای افزایش شانس موفقیت مالی بدهند.

بعضی از آن‌ها شما را شگفت‌زده می‌کنند و برخی دیگر، شما را به چالش می‌کشند، اما بقیۀ موارد، ساده و واضح می‌باشند؛ چراکه همۀ آن‌ها برای ثروت‌سازی و موفقیت، مهم هستند. تکمیل آن‌ها شما را در توسعه و موفقیت مالی هدایت می‌کند. این‌ها آسان به دست نمی‌آیند و تعداد کمی از مردم مشتاق سرمایه‌گذاری زمان برای آن هستند.

گزیده کتاب ۱۰۰ کاری که میلیونرها انجام می‌ دهند

قبل از خرج‌ کردن کسب کن. قبل از سرمایه‌گذاری فکر کن. قبل از تسلیم‌ شدن پافشاری کن. قبل از کناره‌گیری پس‌انداز کن. قبل از مرگ ببخش.

موفقیت مالی برای شما چه معنایی دارد؟ ثروتمندبودن چقدر مهم است؟

اینکه شما خود را از نظر اقتصادی موفق بدانید، به نیازها، اهداف و آرزوهای خودتان و افراد مهم زندگی‌تان بستگی دارد. شما این کتاب را انتخاب کردید؛ زیرا می‌خواهید ثروتمند شوید. پس بیایید ببینیم چه معنایی دارد.

آیا شما می‌خواهید که:

خانه بخرید و قسط‌های وام را هرچه زودتر پرداخت کنید؟

به اندازۀ کافی از سرمایه‌گذاری درآمد کسب کنید تا از کارتان بازنشسته شوید؟

بهترین سرمایه را برای تحصیلات بهتر فرزندانتان صرف کنید؟

یک سبک زندگی ایده‌آل مانند یک موسیقی‌دان یا آشپز داشته باشید؟

اوراق بهادار تهیه کنید و از درآمد حاصل از اجاره زندگی کنید؟

قرض‌هایتان را پرداخت کنید؟

سهام و سرمایه‌گذاری مالی کافی داشته باشید و با سود آن زندگی کنید؟

یک ماشین لوکس بخرید؟

احساس امنیت مالی کنید؟

یک موسسۀ خیریه بسازید و به جامعه دهید؟

ارث زیادی برای فرزندان خود به‌جا بگذارید؟

من صدها نفر را تعلیم داده‌ام و هر رؤیای مالی را که تصور کنید، شنیده‌ام. من به تمام چالش‌ها و مشکلات روبه‌روی هنگام ثروت‌سازی، گوش کرده‌ام. یک چیز، خیلی واضح است. اکثر افراد زمان زیادی را صرف پس‌انداز‌ کردن مقدار اندک پول و زیادی خرج‌کردن می‌کنند. حتی مردمی که باید حداقل روی کاغذ پولدار باشند، در حقیقت بدهکارند. شما به‌ندرت آدمی را پیدا می‌کنید که اعلام کند: «من به آرزوهای مالی‌ام دست یافته‌ام و ثروت کافی به دست آورده‌ام.»

پس این فرصت شماست که بنشینید و به اهداف زندگی‌تان، رؤیا و آرزوهای محقق‌نشده فکر کنید و از خودتان بپرسید که قرار است باقی عمر خود را چگونه سپری کنید؟ این شانس شماست که به‌دنبال نیازهای مالی خود بروید و کشف کنید که برای رسیدن به رؤیاهای مالی خود چه کاری باید انجام دهید. این کتاب راهنمای شماست. در بین این ۱۰۰ فصل کوتاه، شما یاد خواهید گرفت که مواردی را برای رسیدن به رؤیاهای مالی خود دریابید. شما از بین تیترهای زیر متوجه می‌شوید که ثروت چه معنایی برای شما دارد:

اهداف و رؤیاها

طرز فکر و رفتار

مردم و روابط

چارچوب زمان

انواع ثروت

تمرینات سرمایه‌گذاری

موفقیت و عقب‌نشینی

کار و بازنشستگی

کمک‌کردن و بخشیدن

چگونه از این کتاب استفاده کنیم؟

صفحات کتاب :
294
کنگره :
‏‫‭HG۱۷۹‬‬
دیویی :
‏‫‭۳۳۲/۰۲۴‬‬
کتابشناسی ملی :
9607221
شابک :
9786223901546
سال نشر :
1403

کتاب های مشابه 100 کاری که میلیونرها انجام می دهند