کتاب اکنون زمان استقلال مالی است pdf

آنچه برای دستیابی به استقلال مالی لازم است

امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
69,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب اکنون زمان استقلال مالی است

کتاب اکنون زمان استقلال مالی است!، تألیف کارآفرین موفق، کیم کیوساکی است که با ترجمه شیدا فروغی و به همت انتشارات نسل نواندیش روانه بازار شده است.
کتاب اکنون زمان استقلال مالی است! درمورد تعهد شما دربرابر عدم تسلیم، نپذیرفتن شکست، حرکت ورای موانع، گام برداشتن به‌سوی پیشرفت و ارتقا صحبت می‌کند؛ حتی در مواقعی که برای انجام کاری شک‌ و تردید دارید. این قراردادی است که با خود می‌بندید و مطابق آن، موظفید تا برای رسیدن به رؤیاهای مالی‌تان، هر کاری را که لازم است انجام دهید.

این کتاب درمورد این است که با خودتان روراست باشید و به‌دنبال خواسته‌هایتان بروید. برای انجام این کار، واقعاً به چه چیزی نیاز داریم؟ این کار، همۀ وجودتان، از جسم و ذهنتان گرفته تا افکار، احساسات و روحتان را درگیر می‌کند. قدم نهادن در مسیری که مقصدش دستیابی به رؤیاهای مالی و استقلال مالی است، سفری خارق‌العاده و جالب است!

این روند به‌واقع فراتر از کسب اطلاعات درمورد نحوۀ یافتن سرمایه، خرید، حفظ و فروش آن است. این کار چیزی ورای تحقیق و مطالعه را می‌طلبد. اطلاعات و داده‌ها به‌تنهایی نمی‌توانند شما را به آن جایگاه برسانند. این امر مستلزم جمع‌آوری نکات و ارقام و سپس دست‌به‌کار شدن، عملی کردن و انجام دادن است. یادگیری واقعی با انجام دادن رخ می‌دهد. در تمام بخش‌های کتاب اکنون زمان استقلال مالی است! از زبان زنان بسیاری می‌شنوید که دقیقاً این کار را انجام داده و موفق هم شده‌اند. همچنین، دربارۀ چالش‌هایی که با آن‌‎ها مواجه شده‌اند و به راهشان ادامه داده‌اند، مطالبی می‌خوانید. این امری مهم و رمز موفقیت است. این موضوع مهمی است، زیرا با موانع، ترس‌ها و ناشناخته‌ها سروکار دارد، یعنی همان چیزهایی که بسیاری از زنان به‌خاطر آن‌ها هرگز دست‌به‌کار نمی‌شوند یا پیش از رسیدن به رؤیاهایشان درجا می‌زنند و از ادامۀ راه بازمی‌مانند.

هدف کتاب اکنون زمان استقلال مالی است! این است که به شما ابزار، داستان‌های واقعی و الهام‌بخش را ارائه دهد و تشویقتان کند تا ورای هرچه بر سر راهتان است قدم بردارید و پیشرفت کنید و بدون توجه به موانع، به مسیر خود ادامه دهید.

گزیده کتاب اکنون زمان استقلال مالی است

اغلب اوقات با افرادی مواجه می‌شوید که مشغول انجام کاری هستند که ازقضا خواستۀ شما نیز هست، اما درموردش به شما توصیه‌هایی ارائه نمی‌دهند و تبلیغی نمی‌کنند. آن‌ها ممکن است بی‌سروصدا مشغول انجام کاری باشند که در آن مهارت دارند. شاید لازم باشد برای یافتن این افراد کمی جست‌وجو کنید و سپس به آن‌ها نزدیک شوید و از آن‌ها راهنمایی بخواهید. این یک روش عالی برای یافتن مربیان است.

عمل کردن به چیزی که تبلیغش می‌کنید، درمورد تمایز بین افرادی است که صریحاً توصیه‌های خود را ارائه می‌دهند، مانند یک کارشناس مالی، یک سخنران یا مربی یا یک مفسر رسانه. بسیاری از این افراد ازطریق فروش مشاوره‌شان امرارمعاش می‌کنند. سؤالی که قبل از اقدام به توصیۀ آن‌ها می‌پرسم این است:
آیا آن‌ها از مشاورۀ خودشان استفاده می‌کنند؟
به‌عبارت‌دیگر، آیا آن‌ها روی چیزی که به شما توصیه می‌کنند سرمایه‌گذاری کنید، خودشان سرمایه‌گذاری می‌کنند؟ آیا به عادت‌ها و استراتژی‌هایی که از آن دفاع می‌کنند عمل می‌کنند؟ آیا آن پیام‌ها را در زندگی روزمره‌شان به کار می‌بندند؟

آیا وقتی صحبت از دلالان و کارگزاران به میان می‌آید، آیا کارگزار املاک و مستغلات شما درزمینۀ املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری می‌کند؟ آیا کارگزار سهام شما همان سهامی را که به شما توصیه می‌کند خودش نیز می‌خرد؟
اگر شخصی به توصیه‌های خود عمل نکند، چیزی درست نیست و یک جای کار می‌لنگد.

صفحات کتاب :
410
کنگره :
‏‫‭HG۱۷۹‏
دیویی :
‏‫‭۳۳۲/۰۲۴‬
کتابشناسی ملی :
8989770
شابک :
978-622-220-821-9
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه اکنون زمان استقلال مالی است