کتاب سیرت جاودانه (جلد دوم) pdf

ت‍رج‍م‍ه‌ و ت‍ل‍خ‍ی‍ص‌ ک‍ت‍اب‌ ال‍ص‍ح‍ی‍ح‌ م‍ن‌ س‍ی‍ره‌ ال‍ن‍ب‍ی‌‌الاع‍ظم‌ (ص‌)

امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
114,750
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب سیرت جاودانه (جلد دوم)

کتاب سیرت جاودانه نوشته علامه سید جعفر مرتضی عاملی است که توسط دکتر محمد سپهری در دو جلد به فارسی برگردانده شده است. کتاب دو جلدی سیرت جاودانه، در انتشارات سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به چاپ رسیده است.

کتاب سیرت جاودانه ترجمه و تلخیص کتاب «الصحیح من سیرة النبی الاعظم (ص)» می باشد. کتاب «الصحیح من سیرة النبی الاعظم (ص)» علاوه بر تبیین سیره و زندگانی رسول خدا (ص) به مثابه یک منبع ذی قیمت معرفت شناختی است که مسلمانان می توانند همه اعمال، رفتار و گفتار خود را از آن الگو برداری کنند، به نقد و ارزیابی عالمانه حدیث در حوزه و تاریخ و سیره می پردازد.

درباره سید جعفر مرتضی عاملی

 سید جعفر مرتضی عاملی معروف به علامه سیدجعفر مرتضی (زاده ۲۵ صفر ۱۳۶۴ – درگذشته ۲۷ صفر ۱۴۴۱) عالم دینی، متخصص تاریخ اسلام و تشیع، سیره‌نگار شیعی و از عالمان حوزه علمیه قم و لبنان بود. وی کتاب‌هایی در زمینه سیره اهل بیت تألیف کرده‌است مانند الصحیح من سیرة النبی الاعظم و مأساة الزهراء.

گزیده کتاب سیرت جاودانه (جلد دوم)

یهودیان پیش از بدر به تشویق و تحریض دیگران برضد پیغمبر(ص) و مسلمانان پرداختند و انواع آزار و اذیت را در قبال آنان در پیش گرفتند. ابوعفک یهودی مردم را به دشمنی پیغمبر(ص) برمی انگیخت و در هجو حضرت شعر می سرود.

صفحات کتاب :
765
کنگره :
‏‫‬‮‭BP۲۲/۹‏‫‭/ع‌۲ص‌۳۰۴۱ ۱۳۸۵‬
دیویی :
۲۹۷/۹۳
کتابشناسی ملی :
‭م‌۸۳-۴۳۱۵۱
شابک :
978-964-8352-31-3
سال نشر :
1385

کتاب های مشابه سیرت جاودانه (جلد دوم)