امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
99,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب چگونه با هر کسی در هر کجا صحبت کنید

کتاب چگونه با هر کسی در هر کجا صحبت کنید اثر لیل لوندز توسط انتشارات کهکشان دانش منتشر شده است.

این اثر جلد 99ام از مجموعه کتاب هایزندگی و کسب وکار موفق برای همه شامل ۹۲ ترفند برای ایجاد ارتباط عالی و نفوذ سریع در دیگران می‌باشد.

گزیده کتاب چگونه با هر کسی در هر کجا صحبت کنید

یکی از شش دلیلی که دیل کارنگی برای پیداکردن دوست و تأثیر بر دیگران ذکر کرده، لبخندزدن است. اظهارنظر او در طول دهه‌ها توسط رهبران روابط اجتماعی، چه آن‌ها که قلم به دست‌اند و چه آن‌ها که سخنران‌اند، مدام تکرار شده است. به‌هرحال، زمان آن فرا رسیده تا در پایان این هزاره، در مورد نقش لبخند به عنوان مهم‌ترین روش ارتباط میان انسان‌ها، تجدیدنظر کنیم. زمانی که در نظرات دیل کارنگی عمیق‌تر کاوش کنی، فوراً متوجه می‌شوی که در سال 1936 هم لبخندزدن زیاد کاربردی نبوده است. درست مانند این روزها.

لبخندزدن به سبک گذشته، جایگاهی در روابط پیچیده انسانی این روزها ندارد. نگاه کنید به رهبران جهان، به مذاکره‌کننده‌گان و شرکت‌های بزرگ؛ یک آدم چاپلوس خندان هم میان آن‌ها نیست. لبخند افراد مهم، با تمامی جوانب زندگی‌شان قوام یافته؛ پس زمانی که لبخند می‌زنند، قدرت بیشتری به دست آورده و دنیا هم با آن‌ها لبخند می‌زند.

محققین دوجین فهرست از انواع لبخند دارند. دسته‌بندی آن‌ها از لبخند مستحکم یک دروغ‌گو تا لبخند معصومانه و لطیف یک کودک خندان را شامل می‌شود. بعضی لبخندها صمیمانه هستند؛ درحالی‌که برخی دیگر غیردوستانه است. در این لیست هم لبخندهای واقعی وجود دارد، هم غیرواقعی. زیاد می‌بینید از این لبخندهای ساختگی روی صورت‌های خندان دوستان‌تان که به شما می‌گویند: «خیلی خوشحالم که آمدی به من سر بزنی». و همین‌طور نامزدهای انتخاباتی که از شهرتان بازدید کرده و می‌گویند خیلی هیجان‌زده‌اند که آن‌جا هستند. 

سال نشر :
1403
قیمت نسخه چاپی :
350000
صفحات کتاب :
298
کنگره :
‏‫‭HM۱۱۶۶‬‬
دیویی :
‏‫‭۳۰۲/۲‬‬
کتابشناسی ملی :
۹۵۷۸۷۱۸ر
شابک :
‫‭978-622-8369-06-8‬‬

کتاب های مشابه چگونه با هر کسی در هر کجا صحبت کنید