نظر شما چیست؟

معرفی کتاب خودت قله‌ای

کتاب خودت قله‌ای برایانا ویست تجلی زیبایی از شفابخشی است. نگرش او در مورد خودتخریبی، هوش هیجانی و تغییرات اساسی فردی، بسیار گران‌بها می‌باشد. اگر می‌خواهید تغییرات را از درون خود شروع کنید.این کتاب را به عنوان یک هدیه برای خود داشته باشید.

کتاب خودت قله‌ای طوری آموزش می‌دهد که با قدرت بینش درونی و خودآگاهی، قله‌های درونی خود را بسنجید و آن‌ها را فتح کنید. این اثر به افرادی پیشنهاد می‌شود که آماده‌اند تا درون خود را برای داشتن یک زندگی عالی، شگفت‌انگیز و لذت‌بخش تقویت کنند.

گزیده کتاب خودت قله‌ای

فصل 2: هیچ چیز مثل خودتخریبی نیست
وقتی که شما عادت کنید کارهایی انجام دهید که باعث پیشرفت زندگی‌تان شود این کارها را مهارت می‌گوییم، ولی اگر به کارهایی عادت کنید که باعث عقب‌ماندن زندگی شما شود آن‌ها را خودتخریبی می‌نامیم. البته آن‌ها هر دو اساسا عملکرد مشابهی دارند. گاهی اوقات این مسئله‌ای کاملا تصادفی است.

گاهی اوقات ما فقط عادت کرده‌ایم که به شکل خاصی زندگی کنیم و از این‌که زندگی چقدر  می‌تواند متفاوت باشد تصوری نداریم. بعضی اوقات ما انتخاب‌هایی معمولی داریم به این دلیل که یاد نگرفتیم که چیزهای بهتری انتخاب کنیم و یا این‌که اصلا نمی‌دانیم که انتخاب‌های دیگری هم وجود دارد. گاهی اوقات ما به چیزی که داریم قانع هستیم چون نمی‌دانیم که می‌توانیم چیزهای بیشتری داشته باشیم. گاهی ما مدت‌ها زندگی خود را به‌طور یکنواخت می‌گذرانیم و فکر می‌کنیم انتخاب دیگری نداریم.

ولی به هیچ‌وجه این فکر تصادفی نیست. عادت‌ها و رفتارهای دائمی شما گذشته از این‌که چقدر می‌توانند مخرب یا محدود کننده باشند، ناخودآگاه به خاطر نیازهای برطرف نشده، احساسات نابه‌جا و یا تمایلات سرکوب‌شده در ضمیر نیمه‌هشیار شما کاملا نقش می‌بندند.
غلبه بر خودتخریبی این نیست که سعی کنیم یاد بگیریم احساسات ناگهانی خود را از بین ببریم، بلکه در کل باید بفهمیم که چرا این احساسات وجود دارند.. .

صفحات کتاب :
۱۴۸
کنگره :
BF۶۳۷
دیویی :
‫‬‭‬‮‭۱۵۸/۱
کتابشناسی ملی :
۹۵۴۱۱۲۸
شابک :
978-622-8369-00-6
سال نشر :
1402
قیمت نسخه چاپی :
2100000

کتاب های مشابه خودت قله‌ای