نظر شما چیست؟

معرفی کتاب راهنمای کاربردی متاورس

کتاب راهنمای کاربردی متاورس اثر برندون استاک توسط انتشارات کهکشان منتشر شده است.

متاورس «شبکه وسیعی از محیط‌ها و شبیه‌سازی‌های سه‌بعدی تولید شده در زمان واقعی» است. متاورس بال باید هویت، اشیا، تاریخچه و تداوم پرداخت‌ها را حفظ کند. باید توسط تعداد نامحدودی از افراد به طور هم‌زمان تجربه شود و هر فرد حضور خود را احساس کند. متاورس یک دنیای مجازی دائمی است که به افراد اجازه حضور می‌دهد، و مکانی است که ممکن است از فناوری بلاک‌چین برای پرداخت هزینه‌هایی استفاده شود که می‌توانیم از طریق تجربیات مختلف با خود حمل کنیم. متاورس بال همیشه در حال رشد و تغییر است.

گزیده کتاب راهنمای کاربردی متاورس

در ابتدایی‌ترین سطح خود، متاورس یک محیط مجازی است که به مردم در سراسر جهان اجازه می‌دهد تا با یکدیگر و خود متاورس درگیر شوند. کاربران می‌توانند مرتباً اشیایی را که بین جلسات نگه می‌دارند، جمع‌آوری کنند یا حتی در متاورس فرود بیایند. با این حال، این مفهوم را می‌توان به روش‌های مختلفی تفسیر کرد که در طول زمان به طور قابل توجهی تکامل یافته است.

ما دائماً در حال تعامل با چیزی در اینترنت هستیم، خواه یک وب‌سایت، یک بازی یا یک نرم‌افزار چت که ما را با دوستان‌مان مرتبط می‌کند. متاورس با غوطه‌ور کردن کاربر در عمل، این را یک قدم فراتر برده و دری را به روی تجربه‌های قدرتمندتر و واقعی‌تر باز می‌کند که به ندرت با مرور وب یا تماشای یک ویدیو برانگیخته می‌شوند.

تفاوت بین واقعیت مجازی و متاورس چیست؟

اگرچه واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) هر دو با متاورس مرتبط هستند، اما متفاوت هستند. بهتر است آن‌ها را به عنوان چیزهای مستقلی در نظر بگیریم که مکمل یکدیگر، و نه تجسم‌های مختلف از یک موجود، هستند.

کاربر می‌تواند با استفاده از فناوری VR و AR خود را در یک محیط مجازی غوطه‌ور کند. در مورد واقعیت مجازی، محیط‌های کاملاً متفاوت دیگری به ما پیشنهاد می‌شود. VR به شما امکان می‌دهد با دنیای در حال تغییر اطراف خود درگیر شوید، خواه از طریق یک بازی باشد یا یک فیلم. از سوی دیگر، AR محیط واقعی شما را با افزودن اشیا تقویت می‌کند و به شما امکان می‌دهد به روش‌های مختلف با آن‌ها تعامل داشته باشید.

صفحات کتاب :
168
کنگره :
‏‫‭QA۷۶/۹
دیویی :
‏‫‭۰۰۶/۸
کتابشناسی ملی :
۸۹۴۰۳۳۳
شابک :
‫‭978-622-7402-63-6
سال نشر :
1402
قیمت نسخه چاپی :
1800000

کتاب های مشابه راهنمای کاربردی متاورس