امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
59,700
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب ابزارهای فتوشاپ

کتاب ابزارهای فتوشاپ نوشته مریم جوزی، مریم جعفری مراد توسط انتشارات مانیان منتشر شده است. بیش از سی سال است که از انتشار اولین نسخه نرم افزار فتوشاپ توسط شرکت ادوبی (Adobe Incorporated می‌گذرد اما همچنان پس از گذشت سال‌ها، فتوشاپ ملکه ی نرم افزارهای ویرایش عکس و تصویر است.

قدرت این نرم افزار چنان بالاست که گویا تا چند سال آینده نیز جایگاه خود را در رده ی اول نرم افزارهای ویرایشگر حفظ خواهد کرد وجود ابزارهای متنوع و گوناگون باعث شده است که این نرم افزار محبوبیت خاصی را در میان کاربران رایانه ای پیدا نماید.

بر همین اساس یادگیری ابزارهای این نرم افزار کاربردی بسیار مهم و ضروری است؛ چراکه در حال حاضر فراگیری فتوشاپ در زندگی همه ی ما به طور محسوسی قابل مشاهده است. با کمک این نرم افزار خواهید توانست عکس‌های بسیار زیبا تولید کنید و نسبت به ویرایش آن اقدام نمایید.

ابزارهای فتوشاپ به شما کمک خواهد کرد که جلوه های ویژه و صحنه های خاص را به عکس اضافه نمایید؛ ابزارهای کاربردی این نرم افزار این امکان را برای شما فراهم خواهد کرد که ایرادات چهره ی خود را در عکس‌ها پاک نمایید و آثاری زیبا خلق کنید. لذا از شما خوانندگان محترم دعوت می‌کنیم تـا بـا مطالعه این کتاب و یادگیری ابزارهای فتوشاپ، تحول مهمی را در زنـدگی خود رقم بزنید.

گزیده کتاب ابزارهای فتوشاپ

با استفاده از پنجره color picker فتوشاپ می‌توانیم رنگ پیش زمینه پس زمینه یا رنگ متن‌ها را تغییر دهیم در این آموزش ابتدا روش‌های باز کردن پنجره color picker را می آموزیم مودهای مختلف رنگ و روش انتخاب رنگ در هر یک از این مودها بررسی می‌شوند. در نهایت هم انتخاب رنگ با استفاده از اعداد hex و تبدیل رنگ به رنگ web-safe  بیان خواهد شد. 
در پنجره color picker فتوشاپ می‌توانیم رنگی که انتخاب می‌کنیم را بر اساس یکی از مودهای رنگ زیر انتخاب کنیم :
مود HSB 
مود RGB 
مود Lab 
مود CMYK 
نکته: وقتی که یک رنگ را در پنجره color picker انتخاب می‌کنیم فتوشاپ به صورت خودکار معادل آن رنگ را برای ۴ نوع مود رنگ محاسبه می کند. این برای مشاهده اینکه مودها به چه طریق رنگ ها را توصیف می کنند مناسب است. 

صفحات کتاب :
۲۲۰
کنگره :
‏‫‭T۳۸۵‬‬
دیویی :
‏‫‭۰۰۶/۶۸۶‬‬
کتابشناسی ملی :
۸۹۲۸۹۸۷
شابک :
978-622-310-200-4
سال نشر :
۱۴۰۱

کتاب های مشابه ابزارهای فتوشاپ