امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 10,500
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب السابقون 2

کتاب السابقون 2، جلد دوم از مجموعه السابقون است که با هدف انتقال پیام رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس  به گوش مردم به ویژه نسل جوان و همچنین آیندگان تهیه شده است. این کتاب که از جمله اقدامات فرهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان یزد است، شامل یکصد خاطره از پیشکسوتان سپاه الغدیر استان یزد در دوران دفاع مقدس است. در این مجموعه سعی بر این بوده که خاطرات به صورت موضوعی در 10 بخش تدوین شود، در انتهای کتاب نیز عکس راویانی که خاطرات شان در این کتاب ثبت شده است، آورده شده است.

گزیده کتاب السابقون 2

سال 60 بود و من موفق شدمبرای دومین دفعه با عضویت بسـیجی بـه جبهه منطقه جنوب اعزام شدیم و به شهر سوسنگرد رفتیم؛ بروم. در این ماموریت بعد از اینکه سازماندهی و مسلح شدیم، همراه با بقیه نیروهای گردان، به خط پدافندی نیسان منتقل و در آن جا مشغول به حراست از کیان جمهوری اسلامی گردیدیم. یک روز که در حال نگهبانی بودم، از برادر منصور برهانی شنیدم که به رفقا می گفت: امروز بوی خوشی را استشمام می کنم.  آن روز از هر رزمنده ای سوال می کردیم، چه عطر یا ادکلونی به خود زده ای؟ پاسخ می داد و می گفت: از هیچ عطری استفاده نکرده ام!
وقتی موضوع بوی عطر و پاسخ منفی برادران رزمنده را برای یکی از روحانیون حاضر در منطقه تعریف نمودیم، ایشان گفت:احتمالا این رزمنده مخلص بوی عطر مولای خود صاحب الزمان به مشامش رسیده است.همین هم بود، حالت های منصور تغییر کرده بود و حدود یکسال بعد، در منطقه شلمچه، در عملیات رمضان به شهادت نائل آمد و عالوه بر استشمام بوی عطر موالی خود، به احتمال زیاد روی زیبایش را هم دید.


صفحات کتاب :
180
کنگره :
‏‫‬‭DSR۱۶۲۸‏‫‭
دیویی :
‏‫‬‭۹۵۵/۰۸۴۳۰۹۲۲
کتابشناسی ملی :
6183018
شابک :
978-622-631421-3
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه السابقون 2