امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 13,000
نظر شما چیست؟

معرفی نشریۀ شیرازۀ کتاب شمارۀ 52 و 53


مجمع ناشران انقلاب اسلامی در شماره ۵۲ و ۵۳ «شیرازۀ کتاب» با عنوان «انقلاب در ویترین» به بررسی عملکرد و دستاوردهای کتاب‌فروشان جبهۀ فرهنگی انقلاب پرداخته است.

سردبیر مجله «شیرازۀ کتاب» در سرمقاله این شماره با عنوان «فرهنگ را تعطیل نکنید!»، یادآور شد که علی‌رغم همه ظرفیت‌هایی که در بخش کتاب و فرهنگ وجود دارد تا در دورۀ شیوع کرونا روحیۀ ملی را ترمیم کند، عملکرد مسئولان ما را به جایی رسانده است که این روزها باید تعطیل نکردن فرهنگ را از دولت مطالبه کنیم.

مجلۀ «شیرازۀ کتاب» در بخش «خانواده نشر» پس از انتشار نامۀ هیئت‌مدیرۀ مجمع ناشران انقلاب اسلامی خطاب به رئیس‌جمهور دربارۀ کاغذ، نامۀ انجمن کتاب‌فروشان جبهۀ فرهنگی انقلاب (خوشه) به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دربارۀ تعطیلی کتاب‌فروشی‌ها را نیز منتشر کرد.

پروندۀ ویژه این شماره از «مجلۀ شیرازه کتاب» به بررسی عملکرد و دستاوردهای کتاب‌فروشان جبهۀ فرهنگی انقلاب پرداخته و اقدامات آن‌ها را در دهۀ نود بررسی کرده است.

مخاطبان برای تهیۀ نسخۀ الکترونیک مجلۀ «شیرازۀ کتاب» از طریق نرم‌افزار فراکتاب و برای خرید نسخۀ فیزیکی با پیام به شمارۀ ۰۹۰۵۳۵۹۷۴۹۵ اقدام فرمایند.

صفحات کتاب :
122
شماره :
52 و 53
تاریخ نشر :
1400/02/15
قیمت نسخه چاپی :
400000

کتاب های مشابه شیرازه کتاب (شماره ۵۲ و ۵۳)