کتاب آسان ترین روش بهبودی از اعتیاد با قدم های دوازده گانه

امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
40,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب آسان ترین روش بهبودی از اعتیاد با قدم های دوازده گانه

کتاب آسان ترین روش بهبودی از اعتیاد با قدم های دوازده گانه نوشته سیروس بهرامی می‌باشد و انتشارات کلیدپژوه آن‌را به چاپ رسانده است. این کتاب در ۱۲ فصل نوشته شده است.

این کتاب حاصل تجربهٔ ۱۲ سال پاکی از مواد مخدر و نکوتین و ۵ دور قدم و ۳ دور سنت کارکردن نویسنده و ۳ دور انتقال قدم‌ها و شرکت در دوره‌های موفقیت شخصی معروف در ایران است. «مفهوم بیماری اعتیاد چیست؟»، نخستین پرسشی است که سیروس بهرامی به آن پاسخ داده و سپس برای آن راهکار ارائه کرده است. این روند پرسش و پاسخ و ارائهٔ راهکار در سرتاسر کتاب حاضر ادامه دارد.

گزیده کتاب آسان ترین روش بهبودی از اعتیاد با قدم های دوازده گانه

«چرا کج خلقی و یا رفتار خشمگینانه دارم و یا براساس احساساتم عکس‌العمل نشان می‌دهم که باعث خدشه‌دار کردن احترام به خود و ارزش من شود؟ جواب: چون افکار ما بیشتر منفی و معتادگونه و پر از ترس است زیرا افکار احساس تولید می‌کند و افکار خراب نیز احساس خراب تولید می‌کند و احساس خراب منجربه عملکرد خراب، کج خلقی، پرخاشگری، خراب کاری می‌شود.

بنابراین ما هراعتراضی را توهین تلقی می‌کنیم و بخش انکار بیماری مدام به ما یاداوری می‌کند حق با شماست و این حق به جانبی برایمان مشکل ساز می‌شود. راهکار: دست از اینکه همیشه حق با من است و اثبات آن برداریم. بیماری خودمان و بیماری دیگران را بپذیریم و احترام به خود را تمرین کنیم و حاضر نشویم با حاشیه‌های بیهوده به خودمان آسیب بزنیم.»

صفحات کتاب :
311
کنگره :
RC۵۶۶‏‫‬‭
دیویی :
۶۱۶/۸۶۳۲
کتابشناسی ملی :
5703409
شابک :
978-622-95846-2-0
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه آسان ترین روش بهبودی از اعتیاد با قدم های دوازده گانه