امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 13,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب قصاص قاصدک هایم

کتاب قصاص قاصدک هایم مجموعه‌ای دلنوشته کوتاه و سرشار از احساسات است که شما را به دنیای لطیف عشق، دلتنگی و جدایی می‌برد. احساسات بخش فراموش شده روح انسان در این دنیای ماشینی است، گاهی فراموش می‌کنیم چطور باید خودمان را دنیای امروز از روزمرگی نجات دهیم کتاب قصاص قاصدک هایم یکی راه نجات است. به شما کمک می‌کند با احساساتتان آشنی کنید و از آن لذت ببرید.

گزیده کتاب قصاص قاصدک هایم

بعد از چندین روز و شب انتظار، در نهایت خورشید طلوع کرد و با ورودش از سمت غرب آسمان جهانیان را شگفت‌زده کرد. به خاطر ندارم که در زمان معین طلوعش نمایان شد یا خیر اما همین‌که در زد باعجله و بی‌درنگ به سمت در دویدم و آن را گشودم و آغوش گرمش، تمام دل‌تنگی‌هایم را ذوب کرد و آن را بر زمین جاری کرد.

تو همان خورشید بودی! و با آمدنت، تمام نبودن‌هایت را از خاطرم بردی زیرا بعدازآن همه تاریکی بالاخره نور پدیدار شده بود و به زمین روحی تازه بخشیده بود. پس دیگر دلیلی برای ناراحتی وجود نداشت.  آمدی و آواز پرنده‌ها آغاز شد و پرواز پروانه‌ها نمایی بی‌نظیر گرفت. آمدی و به زمین‌ها، سرسبزی بخشیدی و با برق چشمانت همهٔ دیده‌ها را وادار به تماشا کردی و با زیبایی صدایت برای هستی موسیقی پس زمینهٔ بی‌نقصی ساختی. آمدی و جهانم را به بهشت مبدل کردی. طلوع کردی و تابیدی.این قشنگ‌ترین خوابی بود که در عمرم دیدم...

فقط کاش خواب نبود.

***

قلب من همانند ماهی در اقیانوس عشق شناور است. در جهانی هستم که از بودن یا نبودن تو در اینجا خبری ندارم. اما با اطمینان می‌گویم مجنون هم در این اقیانوس زندگی کرده است چراکه چند روز پیش چندین ماهی، گوشهٔ چکمه‌ای را در موزهٔ عشق قرار دادند و در تمام شهر زیر آبمان زمزمه می‌کردند که این یادگاری لیلی برای مجنون بوده است که کشف شده است.

در اینجا دست‌نوشته‌های شاملو برای آیدا نیز یافت می‌شود.

در این جهان تنها زیبایی وجود دارد و هرگز زشتی و نقصی دیده نشده است.اگر کسی هم پیدا شود که با چشمانش ایرادی ببیند، دست‌وپایش را می‌بندیم و راهی ساحلش می‌کنیم زیرا مشخص می‌شود که از ما نیست.تو اگر اینجا باشی دیگر برایت نگران نخواهم بود زیرا در زیباترین وادی دنیا قرارگرفته‌ای و خطری تهدیدت نمی‌کند.هرچند که در ابتدا ممکن است بی‌قراری‌هایت آزارت دهند اما بعد از مدتی به بی‌قراری‌هایت نیز دل می‌بندی. اگرهم در اینجا نباشی که در دنیایی که همهٔ آدم‌هایش وابسته به اکسیژن هستند، به سر می‌بری. و من هرگز نمی‌توانم برایت آرزویی زیباتر از وارد شدن در این اقیانوس عشق و جهان بی‌نیازی، حتی شده برای لحظه‌ای را بکنم.


صفحات کتاب :
104
کنگره :
‫‬‮‭PIR8341
دیویی :
8‮فا‬8/862
کتابشناسی ملی :
7552153
شابک :
978-622-7576-09-2‬
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه قصاص قاصدک هایم