امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 39,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب شگردهای موفقیت در کارآفرینی

کتاب شگردهای موفقیت در کارآفرینی اثر جاناتان ییتس توسط انتشارات کهکشان دانش منتشر شده است. شما این کتاب را انتخاب کرده اید چون ایده ای دارید، ایده ای بزرگ که دوست دارید آن را پیش ببرید. چیزی که اکنون نیاز دارید یک خلاصه ی فشرده از تمام چیزهایی است که نیاز است بدانید و به ترتیب انجام شان بدهید تا آن ایده اجرایی شود و بتوانید سریعاً روی آن کار کنید.

ده بخش این کتاب از که از شروع! شروع شده و با ایده و انگیزش و فرصت ها ادامه یافته و با چالش ها و. . . تا رسیدن به موفقیت کارآفرینی را شامل می شود، مطمئناً برای شما هم جذاب و مفید خواهد بود، اگر در محتوای آن و تک تک جملاتش خوب دقت کنید.

گزیده کتاب شگردهای موفقیت در کارآفرینی

کتاب «شگردهای موفقیت در کارآفرینی: 100 نکته برای دانستن و انجام دادن، برای اجرایی کردن ایده تان» بر اساس این فهم خلق شده که کارآفرینان مایل اند تا ایده های جدید و ارزش مند را به سرعت بیابند. اطلاعات موجود در این کتاب را در اوقات فراغت خود بخوانید و هضم کنید، در زمانی که ذهن تان شفاف و پذیرای افکار نوآورانه باشد. هر صفحه به عنوان انگیزه ای برای سوالات بیشتر عمل می کند. این سوالات را به ایده های کاری و شرایط شخصی تان مرتبط کنید. سپس، قبل از ادامه، به دقت به آن ها پاسخ دهید.

آرامش خود را حفظ کنید و در هر زمان، فقط یک صفحه را بخوانید، و به این فکر کنید که آن مفهوم خاص چه معنایی دارد و چه طور به شما و ایده های کاری تان مرتبط می شود. نسبت به تغییر درک از دنیای اطراف تان منعطف باشید تا احتمال موفقیت برای سرمایه گذاری کنونی تان را افزایش دهید.

یک نقل قول یا ایده را از کتاب انتخاب کنید و آن را برای یک یا دو هفته بر روی دیوارتان بچسبانید. در این صورت، فرصت بازگشت به چیزی که شما را هیجان زده کرده و تفکر درباره ی پیامد های اعمال مختلفی که ممکن است اکنون انجام دهید را دارید.

صفحات کتاب :
116
کنگره :
HB615‏‫‬‭/ی9ش8 1397
دیویی :
338/04
کتابشناسی ملی :
4969123
شابک :
978-600-6524-22-1
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه شگردهای موفقیت در کارآفرینی