نظر شما چیست؟

معرفی کتاب مدرسه استارت آپ

کتاب مدرسه استارت آپ اثر ست گادین با ترجمه فرشته نصیری و خلیل رضوی توسط انتشارات کهکشان دانش منتشر شده‌است.

این‌کتاب78 امین اثر از مجموعه زندگی و کسب وکار موفق برای همه می‌باشد. کتاب مدرسه استارت آپ ۱۵ نکته مهم برای راه‌اندازی کسب‌و‌کار موفق را به ما می‌آموزد.

گزیده کتاب مدرسه استارت آپ

افراد در گوگل موضوعی را جست‌وجو می‌کنند و ناگهان تبلیغی روی صفحه ظاهر می‌شود و درباره‌ی تاثیر ویاگرا که باعث افزایش سایز گوش‌های شما! می‌شود توضیحاتی می‌دهد.

من یک تبلیغ با مضمون: "آیا گوش‌های‌تان بزرگ می‌شود؟ این‌جا کلیک کنید تا به توضیحات ما دسترسی پیدا کنید." را در گوگل می‌خرم. آن را در کنار کلمه‌ی ویاگرا قرار می‌دهم.

هر کلیک برای من 8 دلار هزینه خواهد داشت. فرض کنید 5 درصد افرادی که این تبلیغ را می‌بینند روی آن کلیک کنند. من بابت هر کلیک فقط 8 دلار می‌پردازم. آن‌ها وارد وب‌سایت من خواهند شد.

برای هر فرد هزینه‌ی ورود به وب‌سایت چه‌قدر شد؟ 8 دلار. تصور کنید یک نفر از هر ده نفری که این تبلیغ را می‌بینند روی آن کلیک می‌کنند تا اطلاعات بیشتری در رابطه با آن به دست آورند. تا این‌جا من چه‌قدر هزینه کرده‌ام؟ 80 دلار.

اکنون تصور کنید یک نفر از هر پنج نفری که آن را می‌بینند آدرس ایمیل‌شان را وارد کنند تا با آن‌ها در ارتباط باشم. هزینه‌ی وارد کردن آدرس ایمیل برای هر فرد 400 دلار است. فرض کنید آن‌ها ادرس ایمیل‌شان را وارد کردند و یکی از هر ده نفر آن‌ها وارد کلاس جریان حقوقی و مشکل بزرگ شدن گوش‌های من شدند. هر مشتری برای من 4000 دلار هزینه داشت. این همان هزینه‌ای است که برای فروش لازم است من آن را بپردازم.

صفحات کتاب :
197
کنگره :
‏‫‭HB۶۱۵
دیویی :
‏‫‭۳۳۸/۰۴
کتابشناسی ملی :
۸۹۸۶۸۷۹
شابک :
‏‫978-622-7402-69-8
سال نشر :
1402
قیمت نسخه چاپی :
2000000

کتاب های مشابه مدرسه استارت آپ