امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 2,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب در جستجوی حال خوش پایدار

کتاب در جستجوی حال خوش پایدارمجموعه‌ای از متن‌های ادبی کوتاه به قلم محمدحسن جعفری سهامیه است که سعی دارد گامی استوار در مسیر ورود به خانه آرامش و خوشحالی پایدار بردارد.

هر نوشته این کتاب، همچون فرزندی است که با تجربه رنج، درد و بردباری تولد یافته تا دریچه‌ای برای رهایی از پریشانی، نومیدی و بدحالی باشد. نوشته‌های محمدحسن جعفری سهامیه ملقب به سپیدار، شعر، فلسفه، عرفان و روانشناسی نیست، اما شاید هر کدام فصل مشترک همه‌ی این‌ها باشد.

کتاب در جستجوی حال خوش پایدار مجموعه‌ای از نوشته‌های پراکنده نیست، بلکه تصویر یک کلمه‌ی واحد و یک حقیقت دردانه است که سفر زندگی فقط یافتن رمز خوشحالی و آرامش پایدار نیست، بلکه سفری از سر حکمتی مهربانانه، هم آغوش همزادی به نام درد، رنج و سختی است.

گزیده کتاب در جستجوی حال خوش پایدار

زندگی ما بزرگ ترها، شباهت غریب اما قریبی به جهان بازی ها، تخیلات و سرگرمی های فریبنده کودکانمان دارد. سرگرم می شویم، فریفته می شویم، در نقشه های شیرین خود غرق می شویم، آشفته می شویم، می هراسیم اما کمتر می توانیم به زلالی، پاکی و پیراستگی کودکانمان اشک بریزیم و ناله های ملتمسانه سر دهیم و این تفاوتی است تاسف بار بین ما و کودکان.

دیویی :
‫‬‭8‮فا‬8/862
کتابشناسی ملی :
5672126
شابک :
978-622-6676-19-9
سال نشر :
1398
صفحات کتاب :
140
کنگره :
‫PIR8339 ‭ /ع721‫‭د4 1398

کتاب های مشابه در جستجوی حال خوش پایدار