امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 15,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب عکاسی از مردگان

کتاب عکاسی از مردگان نوشته دین کونتز استاد رمان نویسی سبک تعلیق یکی از جذاب ترین مجموعه های جنایی موسوم به بی نام را از سال 2019نگاشته است. این کتاب توسط مجید مجیدی راد ترجمه شده است. کتاب عکاسی از مردگان دومین رمان این مجموعه است. داستان این رمان درباره انتقام قهرمان داستان ملقب به بی نام از عکاسی جانی و تبهکار است. انتظار که به آن تعلیق و هول و ولا نیز گفته می شود، بعد از ایجاد بحران پیش می آید و خواننده منتظر است که واکنش شخصیت را در قبال این بحران دریابد. با گسترش طرح داستان و ایجاد حوادث جالب، خواننده به سرنوشت شخصیت علاقه مند شده و در یک حالت انتظار و دل نگرانی به سر می برد تا آن شخصیت به دلخواه مثبت خودش برسد. به این حالت که ماجرا معلّق است و خواننده نمی داند که چه خواهد شد، تعلیق یا هول و ولا می‌گویند.  

درباره نویسنده کتاب عکاسی از مردگان

دین کونتز، نویسنده آمریکایی، متولد سال ۱۹۴۵ است. رمان‌های او به‌عنوان تریلرهای هیجان‌انگیز معرفی می‌شوند و اغلب عناصر ترسناک، تفننی، علمی تخیلی، معمایی و طنز را در خود جای می‌دهند. کونتز در اوایل کار خود با نام‌های متعددی از جمله «دیوید آکستون»، «دیانا دوایر»، «کی. آر. دوایر»، «لی نیکولس»، «برایان کافی» و ... می‌نوشت. او بیش از ۱۰۵ اثر نوشته که به ۳۸ زبان منتشر شده‌اند و تا به امروز بیش از ۵۰۰ میلیون نسخه از آن ها به فروش رسیده است. برای نمونه رمان‌های کلید نیمه‌شب و محل سرگرمی هرکدام یک میلیون نسخه و بذر اهریمن دو میلیون نسخه فروش داشته‌اند. بیشتر آثار او به فیلم تبدیل شده‌اند. چهارده رمان او در فهرست پرفروش‌ترین‌های جلد گالینگوری نیویورک‌تایمز به رتبه یک رسیده و شانزده کتاب او در جلد شومیزی به مقام اول رسیده‌اند. کتاب‌های او همچنین در کشورهای مختلف مانند ژاپن و سوئد جزء پرفروش‌ترین کتاب‌ها بوده‌اند. کتاب در قعر آتش دین کونتز نیز توسط آقای مجید مجیدی راد ترجمه شده است و در فراکتاب در دسترس است. دانلود و خرید کتاب عکاسی از مردگان | فراکتاب

گزیده کتاب عکاسی از مردگان

بی‌نام سوار لینکلن آویاتورش می‌شود و در جاده خاکی جنوبی حرکت می‌کند. در آینه عقب، او می‌بیند که آکسنوالد چشم از او برنداشته است، شاید دارد شماره پلاک را حفظ می‌کند. بی‌نام به دره مرگ فرود می‌آید، به چپ می‌پیچید و از مسیری می‌رود تا به شرق جاده اصلی پارک جنگلی قله فیونرال برسد. سپس وارد شمال، در آن‌سوی چشم‌انداز زابریسکی می‌شود. دوازده هزار سال قبل، دریاچه مانلی عمیق و صاف و پر از ماهی بود، اما هزاران سال قبل از ورود مهاجران به این مناطق متروک ناپدید شد. اکنون تنها واحه منطقه در فرنس کریک قرار دارد، جایی که ششصد گالن در دقیقه از چشمه‌های طبیعی آب بیرون می‌جهد و عطش گردشگران و درختان را برطرف می‌کند - نخل‌های خرما، نخل‌های شهربانو و درختچه‌های گز.
صفحات کتاب :
104
کنگره :
PS3566
دیویی :
813/54
کتابشناسی ملی :
8707283
شابک :
978-622-97104-7-0‬
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه عکاسی از مردگان