امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
29,700
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب نقاشی که برای گل رزنامه نوشت

کتاب نقاشی که برای گل رزنامه نوشت نوشته وحید رسولیان و در انتشارات مانیان به چاپ رسیده است. از مزایای نامه نوشتن، هرچقدر بگوییم، کم گفته‌ایم. از این که خلاقیت را پرورش می‌دهد، در حل و فصل احساسات و حالات منفی کمکمان می‌کند، همیشه در دسترس است و محلی است برای تخلیه احساسات و بیان سخن‌های نگفته! از همه مهم‌تر نباید فراموش کرد که نامه، یکی از مهم‌ترین ابزار ارتباطی میان انسان‌ها است.

حالا در کتاب نقاشی که برای گل رز نامه نوشت! نه نامه را می‌خوانیم که یک هنرمند، خطاب به مخاطبان مختلفی نوشته است. او در نامه‌هایش با گل رز، زندگی، هنرمند نقاشی، خدا، حقیقت، ضمیر ناخودآگاه، عشق و پدرش صحبت می‌کند و احساسات و حرف‌های نگفته‌اش را با آنان درمیان می‌گذارد.

گزیده کتاب نقاشی که برای گل رزنامه نوشت

نامه از یک هنرمند برای زندگی

از طرف: هنرمند نقاش برسد به دست: زندگی

سلام ای دفتر زیبای حیاط من. سلام ای هدیهٔ تولد من از سوی خدا. سلام ای قشنگ‌ترین واژه سلام ای زندگی ...

من تو را از نو می‌نویسم، من تو را از نو تعریف می‌کنم. من تو را ای زندگی پاس می‌دارم، ای زندگی من تو را در مسیر رشد و پیشرفت و کمال می‌ستایم. ای زندگی! تو دفتر حیاط من هستی، ای زندگی! تو بستر معراج من هستی، تو آیینهٔ عشق منی، من همه‌چیزم را در وجود تو می‌بینم. من تو را زندگی می‌کنم.

ای زندگی! چه روزهایی که گذشت، ولی من تو را نشناختم. چه واژه‌ها و سطرهایی بر تن تو نگاشتم و تو با صبر و شکیبایی تحمل کردی، ولی میدانم در دلت با من سخن‌ها داشتی. یک روزی به من گفتی که چرا این‌گونه هستی؟ تو می‌توانی در من به گونهٔ بهتر زندگی کنی و یک‌جور دیگر بنویسی و من به حرف تو گوش دادم و آمدم تا تو را از نو تعریف کنم و دفتر زندگی‌ام را به گونه بهتر بنویسم.

صفحات کتاب :
40
کنگره :
PIR۸۳۴۵
دیویی :
‏‫‬‮‭۸‮فا‬۸/۸۶۲
کتابشناسی ملی :
۷۵۲۷۲۴۲
شابک :
978-622-7611-23-6
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه نقاشی که برای گل رزنامه نوشت