کتاب از ناباروری تا باور خویشتن pdf

چالش های روانی زوجین در طول درمان ناباروری و تکنیک های مواجه با آن

امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
45,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب از ناباروری تا باور خویشتن 

کتاب از ناباروری تا باور خویشتن نوشته لیلا احمدی در انتشارات مانیان چاپ و روانه بازار نشر شده است. این کتاب به بررسی چالش‌های روانی زوجین در طول درمان ناباروری و تکنیک‌های مواجه با آن می‌پردازد و با آموزش تکنیک‌های کاربردی، به زوجین کمک می‌کند تا در مسیر درمان ناباروری استرس خود را کنترل کنند.

این کتاب در سه فصل نگاشته شده است، در فصل اول این کتاب به بررسی راهکارهای کاهش و کنترل فشارهای روانی ناشی از ناباروری، امید از نگاه قرآن، تمرین عملی برای افزایش امید در برخورد با مشکلات زندگی و نکات طلایی در امید درمانی پرداخته شده است. فصل دوم در رابطه با تأثیر ذهن و باورها بر جسم است، مغز چگونه کار می‌کند؟، جادوی اندیشیدن در سطح آلفا، چگونه در حالت آلفا قرار بگیریم؟، تکنیک خانه‌تکانی فکری، تأثیر ذهن و باورها بر جسم، تأثیرات تکان‌دهنده احساسات و افکار منفی بر روی بدن، عوارض استرس، جسم توده متراکم ذهن است و ایجاد تغییرات ژنتیکی از جمله عناوین فصل دوم است.

در فصل سوم در رابطه با تکنیک‌های کاربردی برای کاهش اضطراب در طول درمان ناباروری صحبت می‌شود و تکنیک قدرت تنفس، تکنیک درک لحظه اکنون و تکنیک امیدوارم از تکنیک‌هایی است که در این فصل آموزش داده می‌شود.

گزیده کتاب از ناباروری تا باور خویشتن 

نشانه‌های یک انسان مسؤلیت‌پذیر آن است که هیچگاه منتظر نمی‌ماند تا کسی او را شاد کند و یا به هدفی برسد، سپس شاد باشد؛ بلکه برای تمام زمان‌هایی که در انتظار رسیدن به هدف و آرزویش می‌باشد، برنامه‌ای دارد؛ حتی برای لحظات کوتاهی که در صف انتظار جهت ویزیت پزشک نشسته است، هم از افکارش مراقبت می‌کند تا او را به تاریک‌خانه ناامیدی نکشاند.

اگر مسؤل خودت باشی، حتی هنگامی که در سالن انتظار برای ویزیت پزشک نشسته‌ای، به جای اینکه اجازه دهی تا ذهنت هر جا که می‌خواهد برود، چند تمرین انجام می‌دهی تا قدرت افکارت را به دست گیری...

سال نشر :
1400
صفحات کتاب :
54
کنگره :
‏‫‬‮‭RC۸۸۹
دیویی :
‏‫‬‮‭۶۱۶/۶۹۲
کتابشناسی ملی :
8661359
شابک :
978-622-7926-61-3

کتاب های مشابه از ناباروری تا باور خویشتن