کتاب 40 روش مهارت تربیت فرزندان برای آینده ای روشن pdf

امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
59,700
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب 40 روش مهارت تربیت فرزندان برای آینده‌ای روشن

کتاب 40 روش مهارت تربیت فرزندان برای آینده‌ای روشن نوشته سپیده نظرگل توسط انتشارات مانیان منتشر شده است. تربیت فرزند یکی از بزرگترین چالش ها و در عین حال زیباترین تجربیات زندگی هر والدینی است . در دنیای امروز با سوالات و چالش های جدیدی روبرو هستند که ممکن است گاهی اوقات احساس سردرگمی کنند.

کتاب 40 روش مهارت تربیت فرزندان برای آینده‌ای روشن به شما کمک می کند تا با ابزار ها و روش های موثر ، فرزندانی شاد و موفق تربیت کنید زیرا که تربیت فرزند به شیوهای صحیح یکی از وظایف اصلی والدین می باشد.
که تاثیری عمیق بر رشد عاطفی اجتماعی و شناختی کودک دارد والدین باید به شیوه ی صحیح تربیتی اهمیت دهند تا فرزندان باورها ارزش ها و مهارت های لازم را به دست آورند و هم اینکه احساس استقلال داشته باشند.

گزیده کتاب 40 روش مهارت تربیت فرزندان برای آینده‌ای روشن

کلمات کنایه آمیز مانعی برای برقراری روابط مطلوب بین والدین و فرزندان محسوب می‌شود و سلامت روانی آن‌ها را به خطر می‌اندازد و به شدت مخرب است همچنین تاثیراتی منفی دارد که باعث سردرگمی و عدم اعتماد به نفس فرزندان می شود والدین باید نقاط قوت و ضعف فرزندان خود را شناسایی کنند و آن‌ها را بپذیرند از ایجاد مشکلات عاطفی و اجتماعی جلوگیری کنند تا به رشد
سالم عاطفی اجتماعی آن‌ها منجر شود زیرا کودکان همواره در حال یادگیری هستند و ممکن است این رفتار را یاد بگیرند و در روابط خود با دیگران مدرسه و اجتماع دچار مشکل شوند طبق نظریه آلبرت بندورا که در نظریه یادگیری اجتماعی مطر ح شده است .

صفحات کتاب :
122
کنگره :
‏‫‬‬‭HQ۷۵۵/۸‭‬
دیویی :
‏‫‬‬‭۶۴۹/۱
کتابشناسی ملی :
۹۷۵۳۹۰۱
شابک :
978-622-310-691-0
سال نشر :
1403

کتاب های مشابه 40 روش مهارت تربیت فرزندان برای آینده ای روشن