امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
77,700
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب مجموعه سوالات دروس مختلف فیزیک پزشکی 

کتاب مجموعه سوالات دروس مختلف فیزیک پزشکی مجموعه‌ای از سوالات چهار گزینه‌ای مربوط به درس‌های مختلف در زمینه فیزیک پزشکی است که برای رشته‌های مختلف تدریس می‌گردد.

سوالات ارائه شده سوالاتی هستند که توسط نویسندگان در طول سال‌های مختلف تدریس این دروس در آزمون‌های میان‌ترم و پایان‌ترم این رشته‌ها تهیه شده‌اند. همچنین در تهیه این سوالات از منابع دیگری نیز بهره گرفته شده است. در تدریس این دروس از سر فصل‌های مدون برای این دروس استفاده شده است، البته برخی از این سوالات تمامی سرفصلها را پوشش نمی‌دهند، طبیعتاً این سوالات می‌توانند در برگزاری آزمون‌های مربوط به این دروس و برای دانشجویانی که می‌خواهند برای این دروس آمادگی لازم را کسب کنند مفید باشند.

هر چند ممکن است برخی از سؤالات در کل کتاب تکراری باشند، بااین‌حال سعی شده است تا در یک درس از بیان سؤالات تکراری اجتناب گردد. این مسأله بدین دلیل است که ممکن است فردی بخواهد فقط سؤالات یک درس را مطالعه کنند و طبیعتا سؤالات تکراری در این مورد مفید نمی‌باشند. سؤالات به صورت چهارگزینه‌ای می‌باشند و پاسخ های صحیح به صورت پاسخ‌نامه برای هر درس در انتهای کتاب مشخص شده‌اند.

صفحات کتاب :
294
کنگره :
‏‫‬‭R۸۹۵
دیویی :
‏‫‬‭۶۱۰/۱۵۳
کتابشناسی ملی :
6239215
شابک :
978-622-7321-30-2
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه مجموعه سوالات دروس مختلف فیزیک پزشکی